Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette lauantai-iltaisin lasten mentyä nukkumaan?

Vierailija
13.08.2011 |

Meillä ongelmaksi muodostunut miehen alkoholinkäytön lopettaminen, niin hullulta kuin se kuulostaakin niin hän ei osaa viettää iltaa kotona rauhassa telkkaria tai leffaa katsoen selvinpäin, vaan koko ajan pitäis olla jossain menossam kyläilemässä tmv. Olisko mitään vinkkejä millä lauantai-illoista sais hauskoja ilman alkoholia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä + telkku tai netti

mies + sauna + olut + minä

:)

Vierailija
2/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautapelejä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo elokuvaa ja ottaa samalla muutaman kaljan. Minä surffaan netissä. Joskus pidetään leffa-iltaa jossa syödään herkkuja yms. mutta sekin on jo niin kulunutta...

Vierailija
4/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miettiä et kuinka usein sitä oikein jaksasi kutsua ihmisiä kylään tai itse lähteä keskustaan.

Vierailija
5/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee alkoholin korvikkeeksi jotain, mistä erittyy endorfiinejä eli tulee hyvä olo. Älä ainakaan vaadi häntä istumaan sovalla TV:n tai lautapelin parissa! Seksi on hyvä vaihtoehto, etenkin pitkään ja monta kertaa. Samoin pitkä juoksu-, pyörä- tai kävelylenkki yhdessä. Mikä tahansa sellainen toiminta käy, jossa mies joutuu venymään fyysisesti äärimmilleen. Kipukin toimii, mutta sen toteutus on vaikeampaa. Hätätilassa keitä niin tulista chiliä, että syöminen sattuu. Jostain miehen pitää fixinsä lauantaisin saada ennen kuin pystyy rauhoittumaan aloilleen.