Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syylä lapsen jalassa kasvanut ja muuttunut mustaksi. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
13.08.2011 |

Ihan kuukauden aikana syylä 6v jalkapohjassa on muuttunut mustaksi ja kasvanut millin halkaisijasta 4 millin halkaisijaan. Ensin luulin että jee, muuttui mustaksi, se on kuollut ja häviää, mutta nyt ihmetyttää kun se kasvaakin tuota vauhtia.

Mitä mieltä olette, miksi se mustui? Yritän päästä arvauskeskukseen ensi viikolla mutta jos en saa aikaa niin sitten menemme yksityiselle. Onko se ihan lastenlääkäri joka siellä noita hoitaa vai pitäisikö mennä ihotautilääkärille?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syylään auttoi apteekin SyylEnd. Vanupuikolla tuikkasi sitä litkua vaan päälle ja ei pitkään mennyt, että syylä hävisi :) ei tuntunut ikävältä laittaa.

Vierailija
22/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli hervottoman iso ja sitkeä syylä jalkapohjassa, Verruxin ei auttanut monellakaan yrityksellä, mutta Wartnerilla lähti toisella käsittelyllä ihan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kaikkia mahdollisia hoitoja:

- veruxin, ei mitään apua

- ilmastointiteippi, ei mitään vaikutusta

- laserleikkaus, kivulias ja syylät kasvoi heti samaan kohtaan uudelleen

- liotus + lääkärin määräämä voide, ei apua

Loppujen lopuksi syylät lähti, kun kävimme kerran kuukaudessa jalkahoitajalla ja kotona laitoimme syylään hoitajan suosittelemaa 11 yrtin salvaa iltaisin.

Olin tosiaan jo luopua toivosta kun mikään ei tuntunut auttavan. Nyt jalkapohjat on syylättömät.

Vierailija
24/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles liottaa sitä kinttua ruokasoodakylvyssä. Mulla lähti sill sormesta tuore ja jalasta pitkäaikainen. 

Vierailija
25/28 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä urheiluteippiä tai kinesioteippiä on leveää ja Pysyy

Vierailija
26/28 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli lapsella syylä päkiässä ja mä huomasin sen ihan yllättäen eräänä päivänä ja oikein kauhistuin kuinka se lapsi oli sihen asti kävelly sen jalkansa kanssa! ihan hirvee mollukka oli kyllä ja terkkarilla käytiin jäädyttämässä pois. Väristä teillä en osaa sanoa mut kävisin ainakin eka terkkarilla joka sanoo ainakin mielipiteensä,onko aihetta lääkäriin asti. meillä toi hoitui ihan terkveydenhoitajan puolesta.

Siis terveydenhoitaja jäädytti sen??

Vierailija
27/28 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti sormista syylät polttamalla. Työnnä neulaa niin syvälle kuin pystyt. Sitten poltat neulan toista päätä sytkärillä muutaman sekunnin. Ole varovainen, kuumuus tulee jälkijunassa, kipu tuntuu vasta parin sekunnin päästä. Toista monta kertaa ja päivittäin. Parin viikon päästä ne vain tippuivat pois.

Tarina on tosi ja kertoja elää.

Vierailija
28/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläniki o jalan pohjas syylä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme