Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meenkö ja tapan itteni nyt?

Vierailija
13.08.2011 |

Mun elämäni on ollut viimeiset 3 vuotta täyttä paskaa ja vieläkään ei näy valoa tunnelin päässä. Oon aina ennen tällaisissa tilanteissa ajatellut positiivisesti, et kyllä se siitä vielä paranee ja kato nyt vaik viikko niin kaikki muuttuu taas iloksi.

Nyt tuntuu, että oon viimeiset kolme vuotta hokenut tuota fraasia itselleni mutta tää paska vaan jatkuu ja jatkuu. Yritän lohduttaa itsenäni et kyllä sun aika vielä koittaa.

Nyt tuntuu ettei koeta enään mitään.

Haluan kuolla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me yritettäisiin pohtia joukolla voiko sitä mitenkään parantaa...?

Vierailija
2/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde vaikka mieluummin vetämään, eroa, hanki oma asunto ja aloita ihan alusta. Olosuhteiden vaihto voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vielä vaikka vuosi aikaa itsellesi. Jos vuoden päästä tuntuu yhtä pahalta, niin sitten ei ole enää pakko jaksaa.

Vierailija
4/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisit toisaalla etkä täällä kertomassa tuntojasi. Hyvä aika hakea apua ihan vaikka työterveyshuollosta, neuvolasta jos olet pienten lasten vanhempi, tai seurakunnan perheneuvonnasta, terveyskeskuksestakin voit varata aikaa.

Jos olet seurakunnan jäsen tai muuten haluat, voit halutessasi vaikka mennä päivystävän papin juttusille. Luottamuksella sielläkin jutellaan ja hän ohjaa tarvittaessa eteenpäin.

Vierailija
5/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap syömään mun seuraksi.

Vierailija
6/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se helvetti on jo takana päin.

Jälkeen päin ajateltuna, minulla oli monikin asia hyvin, mutta en vain silloin tajunnut sitä.

Nykyään ei vastoinkäymiset tunnu niin pahalta, koska pyrin keskittymään niihin hyviin asioihin ja usko pois, sinullakin varmasti niitä hyviä asioita elämässäsi on.

Joskus sitä vaan tuntuu niin pahalta, ettei huomaa niitä hyviä asioita ja siksi sitä kannattaa yrittää vaikka tuntuukin ettei elämässä ole mitään järkeä.

Vierailija
7/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen jonkin kokoisen lottoovoito. raha on ainoa joka tekee elämästä elämisen arvoista.

haluan maksaa laskuni ja ostaa ruokaa niin että

minäkin saan syötyä tarpeeksi.

Vierailija
8/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä ole hääviä täälläkään, pitää vaan uskoa huomiseen. Pystytkö järjestämään asioita niin, että olisi helpompaa?

Vierailija
9/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunituore pizza.. mä voisin tulla vaik en ookkaan itsetuhonen yhtään!

Mut ihana tarjous, mä tarttuisin ;)

Vierailija
10/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä selviät vielä!

Vierailija
11/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta, niin hakeudu diakonin luokse lähiseurakuntaasi. Siellä auttavat järjestämään asioita tarpeen mukaan.

Olennaista olisi, että sinulla olisi jokin työ, josta saat rahaa, oma asunto, ja vapaa-aikasi käyttäisit itsesi hyvinvoinnin eteen, erilaiset piirit, harrastukset = uusia ihmissuhteita (ne kantavat pitkälle). Psykologille aikaa jne.

Ei ole noloa olla tuossa "jamassa", se on elämää etkä ole ainoa. Hieno juttu on se, että päätät mennä vaikka läpi harmaan kiven, että asiat muuttuvat :)

Vierailija
12/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisit toisaalla etkä täällä kertomassa tuntojasi. Hyvä aika hakea apua ihan vaikka työterveyshuollosta, neuvolasta jos olet pienten lasten vanhempi, tai seurakunnan perheneuvonnasta, terveyskeskuksestakin voit varata aikaa.

Jos olet seurakunnan jäsen tai muuten haluat, voit halutessasi vaikka mennä päivystävän papin juttusille. Luottamuksella sielläkin jutellaan ja hän ohjaa tarvittaessa eteenpäin.

On ihan blaa, blaata niin pienellä paikkakunnalla niin kuin tämä missä asun.

Enkä halua leimautua hulluksi.

Mitään masennuslääkkeitäkään en voi hankkia itselleni, koska minulla on tuttuja töissä terveydenhoito alalla ja heillä taas apteekissa jne, jne, jne.

Mitään et voi tehdä täällä salassa. Ja jos leimaudun, leimaan siinä samlla myös koko perheeni. Parempi siis vain pitää kulissia yllä.

Miehestä haluaisin eron, mutta meillä on lainaa jäljellä talosta vielä aika paljon, eikä kukaan tätä täällä tuppukylässä ostaisi.

En siis voi noin vain ottaa ja lähteä.

Vierailija
13/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hae lääkkeet siellä apteekista?

Vierailija
14/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin hanttihommia siellä täällä. Jotenkin olen vain saanut itseni siihen jamaan et oon täysin riippuvainen miehestäni tällä hetkellä :(

Ei ole edes mitään kunnon koulutusta mihinkään ammattiin.

Vierailija
15/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tiedostoa, josta ne näkee kaikki jollekin tietylle ihmiselle määrätyt lääkkeet?

Eli jos Maija Meikäläinen on saanut reseptin astmaan Kouvolassa, niin apteekkari Tampereella voi nähdä sen myös?

Vierailija
16/17 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Ap

Vierailija
17/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä susta mut itte ainakin teen siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän