Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäkää sisustustyylinne! Kuvia kodeista. Kuka uskaltaa?

Vierailija
13.08.2011 |

Täällä haukutaan päivittäin kaikenlaisia sisustuksia. Laittaisitteko nyt kuvia omista kodeistanne tai sisustuksen yksityiskohdista.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä länkytetään ja kerrotaan mielipiteitä kuinka kamalia kaikki sisustukset ovat.

Tuskinpa kukaan uskaltautuu julkaisemaan kuvia omista kodeistaan.

Haluaisinpa minäkin nähdä edes yhden av-mamman "sisustuksen". ;-))

Vierailija
2/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mua kato! Ihan kuin jossain luokassa pälyillään opettajaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikimaailmassa kehtaa ottaa riskiä, että joku tunnistaa mun käyvän tällä ala-arvoisella paskapalstalla. Jotta jospa ap aloittaisi?

Vierailija
4/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni,moni kirjoittelee niistä av-mammoista,käyttäen sanaa ne/te yms.itseännekö ette lue av-mammoiksi,vaikka käytte tällä palstalla? Jokainen,joka tänne kirjoittelee,on av-mamma. "ryömii piiloon,kohta perseiset kädet osoittavat pulpettia,syyttävin sormin" .

Vierailija
6/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tossa vitosen kuvassa on kamala verhotupsu..

(muuten kiva)

Vierailija
7/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin yhteensopivat sisustusmateriaalit ja kaapisto sekä tuoli!

t. ap

ap, jolla on niin perusvalkoinen koti, ettei se ketään kiinnosta. Toisekseen minulla ei ole kameraa, enkä edes osaisi kuvia tänne laittaa. ostin muuten ensimmäiseen kotiini valkoisen sohvan 80-luvun alussa ja Vepsäläisellä olivat huuli pyöreänä kun kysyin voiko päällisiä pestä itse ;-))

Vierailija
8/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

ap, jolla on niin perusvalkoinen koti, ettei se ketään kiinnosta. Toisekseen minulla ei ole kameraa, enkä edes osaisi kuvia tänne laittaa.

Nynny.

Vierailija
9/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin näitä kuvia paljon tänne tulee. Koti on koskematon ja pyhä, toisin kuin av-mammojen alapäät ja rinnat.

Vierailija
10/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://aijaa.com/v.php?i=007568480154.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=007568480154.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=007568480154.jpg</a&gt;

Rohkeaa jos lapsia löytyy. Toi kaappi on ihana, tapetista en välitä laisinkaan.

Vierailija
11/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa jos lapsia löytyy. Toi kaappi on ihana, tapetista en välitä laisinkaan.

Tapetti on "pestävää" eli sen pinnan voi pyyhkäistä puhtaaksi. Meillä lastenhuone on ainoa valkoinen huone.

Mutta mielenkiintoista on se, että löytyy niin vähän moittijoita. Esim. matto ei ole lainkaan oikeaa sävyä ja toden totta, tuo tupsuhan on suorastaan typerä! :-) Mutta kun lapset sen valitsivat, niin eihän siitä voi luopua.

Vierailija
12/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen kaappi oli alunperin?

Kaappi on kaunis, mutta siihen sopisi kellertävämpi valkoisen sävy, kermanvalkoinen, paremmin kuin vitivalkoinen. Tuolin tyyliin.

Vierailija
13/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut kuvia sinultakaan! Taidat olla se kaikista tyypillisin tavis-av-mamma.

t. ap ;-D

t. ap

ap, jolla on niin perusvalkoinen koti, ettei se ketään kiinnosta. Toisekseen minulla ei ole kameraa, enkä edes osaisi kuvia tänne laittaa.

Nynny.

Vierailija
14/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen kaappi oli alunperin?

Kaappi on kaunis, mutta siihen sopisi kellertävämpi valkoisen sävy, kermanvalkoinen, paremmin kuin vitivalkoinen. Tuolin tyyliin.

näyttäisi kulahtaneelle, tuo vitivalkoinen on ihana vanhanaikainen mutta kuitenkin raikas

Vierailija
15/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen kaappi oli alunperin? Kaappi on kaunis, mutta siihen sopisi kellertävämpi valkoisen sävy, kermanvalkoinen, paremmin kuin vitivalkoinen. Tuolin tyyliin.

tosin on se oikeastikin vanha, täyspuuta. Sävy on passeli siksi, että en halua huoneen olevan liikaa samaa sävyä. Jos kaikki valkoinen olisi kermanväristä, olisi huone tylsä. Tämä on koti, ei sisustuslehden sivu.

Vierailija
16/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut kuvia sinultakaan! Taidat olla se kaikista tyypillisin tavis-av-mamma.

t. ap ;-D

t. ap

Nynny.

En ainakaan minä. Joten ei mitään "velvollisuutta" moiseen. Mä olen vaan sivusta katselija.

Vierailija
17/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Joten ei mitään "velvollisuutta" moiseen. Mä olen vaan sivusta katselija.

Vierailija
18/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluusti, mutta kun oon kaappi-av-mamma, en halua tulla tunnistetuksi. Lisäksi meillä on remontit kesken (valmistuvat hitaasti, koska ollaan köyhiä ja laiskoja), ja vain kaksi huonetta valmiina.

Mua ei haittais, jos joku ei tykkäis meidän kodista, koska tykkään itse niin paljon omasta tavastani sisustaa ;)

Vierailija
20/91 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kylmän näköstä,hui sukat jalkaan pitäs laittaa,lattia varmaan kaakelia:)

Tykkään kotoisuudesta.Kallis lamppu,mutta persoonaton.Kukka pöydälle HETI:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän