Mun mies EI tajuu tai EI halua tajuta
että kun olen pari kertaa nyt puhunut siitä että jos meidän kommunikointi ei ala toimimaan ja jos me vaan päivittäin kinastellaan ja ei olla onnellisia toisistamme niin parempi olisi erota.
Onhan meillä kaksi lasta ja yhteisii velkoi mutta mä oon jo monta vuotta tehnyt niitä kompromisseja itseni kanssa parisuhteen eteen...nyt mä vaan 7 vuoden jälkeen,en tunne enää mitään,tai no on tyhjä olo.Oon jo kaikkeni antanut ja enempää ei ole annettavaa.ja tämä "tunteettomuus" on ollut jo 2 vuotta,viimeiset puoli ihan vahvasti.Millainen hetki teillä eronneilla se ratkaiseva hetki oli??
Kommentit (8)
enkä eronnut. Nyt tuosta kriisistä on viisi vuotta, emmekä voisi olla onnellisempia.
arkipäivää. Miksi joka päivä pitäisi leijua pilvissä? Arki on se, mihin parisuhde nojaa. Juhlapäivät erikseen.
Opetelkaa kommuikoimaan, älkääkä nyt todellakaan erotko. Ero ei auta mitään.
Kaikille naimisiin aikoville pitäisi olla joku parisuhdekurssi etukäteen ja kriisivaiheissa tukea.
Nykypäivänä kaikilla on hirveä kriisi, kun ensimmäinen arkipäivä osuu kohdalle. Hyvää päivää..
sillä tavalla kuin sinä haluaisit? Kiistelette turhista asioista? Tervetuloa avioliittoon, olette saavuttaneet sen ytimen.
Älä vaadi mieheltäsi vain sitä, mitä sinä haluat. Anna hänelle jotain. Parisuhteessa on KAKSI jäsentä, ei vain sinä.
ei romantiikkaa?Jos mies EI edes kaipaa yhteist aikaa,kahdenkeskistä.Se hänelle riittää että ollaan koko perhe koossa.
Me ei edes halata,kerran kuussa yritetään pussata.Seksissä miehelle käy kyllä kaikki ja vaikka joka päivä.Tää tuntuu just silt järki avioliitolta,ei semmoselta jossa on ne tunteet mukana:(
Mulla on ystäviä jossa suhteessa on kaikki multa puuttuvakin mukana,ja pidemmissäkin.Onkohan niin että ollaan jääty tähän tilaan vaan lasten vuoksi?Muita samassa tilanteessa?
AP
että muillakin arki voi olla TÄTÄ just.
Mut jos ei ole kumpikaan sanonut toiselle 5 vuoteen että rakastan sinua niin...?
Ollan kyllä yritetty kumpikin lämmitellä tota tunnepuolta/romantiikka mutta se tyssäs aika nopee..
Mä vaan en koskaan ole ollut näin valmis vaikka eroamaan jos niin ois käydäkseen,siksi mietin että onko tunteet tullut tiensä päähän...AP
Porukka väittää että päivittäinen kinastelu on ok, se on sitä normaalia arkee NIINkö?
Kyllä se on niin että jos parisuhde alkaa tuntua vain antamiselta eikä siitä saa enää mitään eikä se anna enää muuta kuin pahaa mieltä alkaa olla aika pelastaa itsensä!
Arki on joo sitä ettei välttämättä aina ole romantiikkaa. Mutta tuo kuulostaa totaaliselta yhteyskatkolta. Eihän kukaan voi olla puhumattomassa suhteessa ja tulla käytellyksi seksiin siinä välissä.
Tuo on arkipäivää ja suhteessa tasapainoittumista.