Onko paha jos tulee 37-38 vuotiaana ekan kerran raskaaksi?
riskejä, miten kauan kesti raskautua, kokemuksia? :)
Kommentit (28)
toista teksi mieli, muttei jaksa heti perään. Ikää mulla nyt 43.
Vanhuksilla on kurttuiset naamat, ryppyiset löysät tissit ja harvakarvainen kurttupimppi.
Jos on nelikymppisenä tuollainen, niin on täytynyt kyllä elää melko kuluttavaa elämää, ts. ryypätä koko ikänsä, syödä huonosti ja muutenkin surkeasti hoitaa kuntoaan. Normaalisti nelikymppinen on vielä ihan mallissaan:)
Vanhuksilla on kurttuiset naamat, ryppyiset löysät tissit ja harvakarvainen kurttupimppi.
Jos on nelikymppisenä tuollainen, niin on täytynyt kyllä elää melko kuluttavaa elämää, ts. ryypätä koko ikänsä, syödä huonosti ja muutenkin surkeasti hoitaa kuntoaan. Normaalisti nelikymppinen on vielä ihan mallissaan:)
Joku ei tainnu tajuta sarkasmia...
Mutta parikymppiset pentumammat lapsellisine poikaystävineen eivät asiaa ymmärrä. Toisaalta miksi ymmärtäisivät suppeassa elämänkokemuksessaan?
Itse asun ulkomailla, mutta olen kiinnittänyt Suomessa vieraillessani huomiota siihen, että nuoremmat sukupolvet ovat paljon läskimpiä ja kuluttavaa elämää eläneen näköisiä jo 20-25 -vuotiaina kuin 60-70 -luvulla syntyneet.
MINÄ TUTUSTUIN MIEHEENI 39-VUOTIAANA.
KAKSI VUOTTA SEURUSTELTIIN JA SITTEN SOI HÄÄKELLOT.
PÄÄTIMME ETTÄ EMME EHKÄISE VAAN LAPSIA SAA TULLA.
OLIN NEITSYT JA SIIS TIETENKIN LAPSETON. MIEHENI OLI MYÖS LAPSETON. 42-VUOTIAANA TULIN RASKAAKSI JA SAIMME ESIKOISEMME!
KAKSI VUOTTA MYÖHEMMIN SAIMME VIELÄ TOISEN LAPSEN! NYT ODOTAN KOLMATTA!
OLEN SIIS SAANUT LAPSET 42, 44-VUOTIAANA JA KOLMAS TULEE KUN OLEN 46! SITTEN LAPSILUKU ON TÄYNNÄ!
Mun eka oi IFV-vauva, paha endometrioosi, 39vuotiaana sain, kahden yrityksen tuloksena.
Pikku kakkonen tuli luomuna, tarppasi heti imetyksen lopetuksen jalkeen (imetin vuoden), olin 41v
Jos olet "normaalisti" terve, ei pitaisi olla riskeja.
Onnea yritykselle!!! Jokainen ika on oikea ika saada lapsia, koska sinahan sen lapsen kasvatat :-) sun paatos, sun elama, eika muilla saisi olla siihen mitaan sanomista.
"Lapselle voi tulla joku sairaus"
Taa oli paras, aamun parhaat naurut. Niinko ne 20vuotiaana saadut lapset ovat superterveita.
Kannattaisikohan pysya hiljaa, jos et ole asiantuntija tassa asiassa.
Hohhoijaaa...
Vanhuksilla on talot rakennettu, maksettu, pulleat pankkitilit, jääkaappi täynnä pihvejä ja herkkuja, kaksi upeaa autoa ja uudet puhelimet.
Mutta kurttuiset naamat, ryppyiset löysät tissit ja harvakarvainen kurttupimppi.
Nuoret asuvat vuokralla ja elävät makaronilla ja ketsupilla. Kulkevat bussilla. Kännykät on uudehkot mutta ostettu osamaksulla ja sitä maksettaessa pitää jättää ketsupitkin pois eli eletään vain makaronilla. Naamat on sileät ja nätit, tissit kimpoisat ja pulleat ja pimpit tiukat ja rypyttömät.