Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko rinnoistasi eritettä, jos puristat?

Vierailija
12.08.2011 |

Minulla tulee, synnytyksestä aikaa 12 vuotta ja aina tullut synnytyksen jälkeen. Kellertävää, kirkasta ja jopa vihreää...onko normaalia? En millään kehtaa mennä lääkäriin, ellei ole pakko.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vi olla kasvaimen merkki, joten mene tarkastukseen vaikka jatkunutkin vuosia

Vierailija
2/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puristaessa tuli ihan pikkiriikkinen tippa kirkasta nestettä kummastakin. Enempää ei saa vaikka kuinka yrittäisi.

Mulla ikää 36v ja yksi synnytys takana 4v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te ylipäätään puristelette niitä?

Vierailija
4/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rinnoista tulee eritettä, vaikka ei olisi edes synnyttänyt. mulla tulee puristettaessa, vähän kuukautiskierron ajasta riippuen tosin, enkä ole koskaan synnyttänyt. On väriltään valkoista tai rusehtavaa. Gynekologini sanoi, että on täysin normaalia, ja antoi ohjeen, jos asia vaivaa: älä puristele. :)

Vierailija
5/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos oikein kovasti puristaa, tulee kyllä jotain valkoista töhnää pikkiriikkisen (vanhaa maitoa?).

Vierailija
6/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme synnytystä takana, viimeisin 1v7 kk sitten ja imetyksen lopettamisesta 7 kk. ja tulee kuin tuleekin, kirkasta, keltaista ja oranssia. aina tullut raskauksien välissäkin ja raskausaikoina. neuvolan täti sanoi vaan, että sinä taidat olla niitä naisia, jotka ennen vanhaan olisivat toimineet imettäjinä kylän muksuille. ja maitoa on tullut hyvin aina.

Vierailija
7/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut kirkasta ja maitomaista nestettä kaksikymppisestä alkaen. Nyt 38-vuotiaana kahden lapsen jälkeen sitä tulee vieläkin kun puristelen. Minulla taidettiin jossain vaiheessa mitata prolaktiiniarvot ja ne olivat korkeat mutta viitearvojen sisällä. Maidon eritys saattaa johtua tuon arvon korkeudesta.

Vierailija
8/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen terve

Vierailija
9/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes raskauduin uudelleen.

Olen tuonkin jälkeen imettänyt kolme lasta ja aikaa kulunut 14v, joten enköhän ihan terve ole.

Tällä hetkellä imetän kuopusta, 11kk, joten tulee nestettä, joka toistaiseksi valkoista.

Muistan kun mieskin kysy että josko se maito on homehtunut ja siksi sinistä =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi