Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukoneen kotiinkuljetus lattia naarmuilla!

Vierailija
12.08.2011 |

Tilasin HobbyHallista pesukoneen ja sitä tuli tänään Itellan mies tuomaan. No mies soitti summeria (asun kerrostalossa 1.krs) ja pyysi minua auttamaan kantamisessa?! Kun sanoin ettei minusta ole apua mies raahasi sitten pesukoneen raput ylös yksin. No se meni vielä hyvin, mutta lähtiessään raahaamaan vanhaa pois teki mies kylpyhuoneen oven eteen kaksi naarmua jotka ovat n 2cm mittaisia sekä koko eteisen matkalle pitkän jäljen joka ei kuitenkaan ole naarmu, muttei lähde pyyhkimällä pois. Rappuun oveni edestä rappusille raapi lattiaan jälleen pitkän jäljen. Ja kaikenlisäksi pesukone jäi keskelle eteiskäytävää tukkeeksi.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Mitä pitäisi tehdä, asun vuokralla joten ilmoitanko vuokranantajalle jäljistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs tämä nyt liittyy asiaan??

sinunkaan lukutaitosi ei ole niin kehuttavalla tasolla, kun sitä ihmettelet ;)

Vierailija
22/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuotiin pesukone ja kuivausrumpu - olin tilannut SEKÄ kuljetuksen ETTÄ asennennuksen. Ja kyllä minä suojasin lattian pesuhuoneeseen asti, vaikka asentajia oli kaksi kantamassa.

Ei tulisi mieleenkään jättää lattiaa suojaamatta, jos sen päällä kuljetetaan jotain painavaa.

Itse olisin vetänyt koneen maton päällä wc:n ovelle tai wc:stä eteisen ovelle. Mutta eipä tuo mies olisi saanut konetta yksin nostettua matonpäälle. Siksi työnsi konetta tai veti.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo mies olisi saanut konetta yksin nostettua matonpäälle. Siksi työnsi konetta tai veti.

Ei olisi saanut nostettua konetta maton päälle, vaikka kantoi sen yksin portaissa?

Vierailija
24/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pesukoneen, miehet kantoi sen yläkerran kylppäriin, asensi paikoillleen, testasi, veivät pakkausmateriaalit yms pois. Helppoa kun mikä

Vierailija
25/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo mies olisi saanut konetta yksin nostettua matonpäälle. Siksi työnsi konetta tai veti.

Ei olisi saanut nostettua konetta maton päälle, vaikka kantoi sen yksin portaissa?

Kirosi vielä olevansa huono selkäinen.

AP

Vierailija
26/26 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katanut vaan nosti kulma kerrallaan seuraavan rapun päälle.

Tosin kulma kerrallaan sen olisi saanut siihen maton päällekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi