Nimiä, jotka mielestäsi sopivat vauvalle, mutta eivät aikuiselle
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Itselläni tulee mieleen tytön nimi Nuppu. Onhan se suloiselle vauvalle hyvä nimi, mutta olepas sitten 50v Nuppu
Kommentit (35)
Hippu, Siru, Taneli, Niko, Lillan, Minka, Milla, Roope, Miko, Hilla..
Nea, Ninni, Juuso, Oskari, Samu, Lilli, Iines, Miro, Milo, Oona, Eeli, Joonatan, Joona, Jonne, Peppi, Nella... Onhan noita näköjään. Ja oon kyllä samaa mieltä nimistä aikaisemmin kirjoittaneiden listoista :)
Nea, Ninni, Juuso, Oskari, Samu, Lilli, Iines, Miro, Milo, Oona, Eeli, Joonatan, Joona, Jonne, Peppi, Nella...
jonkun vuoden päästä tuo jengi istuu yhdessä samassa kokouksessa, jossain isossa firmassa eikä kenestäkään toisen nimi ole lapsellinen...
Nea, Ninni, Juuso, Oskari, Samu, Lilli, Iines, Miro, Milo, Oona, Eeli, Joonatan, Joona, Jonne, Peppi, Nella...
jonkun vuoden päästä tuo jengi istuu yhdessä samassa kokouksessa, jossain isossa firmassa eikä kenestäkään toisen nimi ole lapsellinen...
Näinhän se menee. Lisäksi tunnen näistä 90-vuotiaan Juuson ja Eelin (juu, työskentelen hoitoalalla, joten vanhusten nimet tuttuja) sekä keski-ikäisen Nellan.
Nea, Ninni, Juuso, Oskari, Samu, Lilli, Iines, Miro, Milo, Oona, Eeli, Joonatan, Joona, Jonne, Peppi, Nella... Onhan noita näköjään. Ja oon kyllä samaa mieltä nimistä aikaisemmin kirjoittaneiden listoista :)
Oskarihan on vanha nimi, enemmän sitä on papoilla kuin pienillä lapsilla : O
n. 30v Nuutti-nimisen miehen, hyvin nimi sopii aikuisellekin. Nyt kun annetaan vauvalle nimeksi Nelli, Nuppu tms. niin tuntuu ettei ne sovi aikuiselle, mutta niihin tottuu ja ne tuntuvat ihan tavallisilta nimiltä siinä vaiheessa kun pikku-Nuput ovat aikuistuneet.
että täällä pidetään kaikkia ulkomailla ihan tavallisia nimiä aikuisille sopimattomina vauva-niminä! Nennakin on ihan tavallinen nimi tanskalaisilla, löytyy monesta ikäluokasta.
Onhan se söpö vauvalla, mut on varmasti tosi kivaa että aikuisena nimi tarkoittaa lihavaa ja karvaista hylkeenpoikasta.
Kuutti
Onhan se söpö vauvalla, mut on varmasti tosi kivaa että aikuisena nimi tarkoittaa lihavaa ja karvaista hylkeenpoikasta.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Kirkon+kulttuuripalkinto+Kuutti+La…
sarit ja marit aikoinaan. Olen vanhuksilla töissä ja ihan tavallisia ovat eetu, eemeli, eemil, helmi, kerttu, lilja, onni, paavo. Jessicat ja janessat täyttää sitten vanhainkodit aikoinaan.
sarit ja marit aikoinaan. Olen vanhuksilla töissä ja ihan tavallisia ovat eetu, eemeli, eemil, helmi, kerttu, lilja, onni, paavo. Jessicat ja janessat täyttää sitten vanhainkodit aikoinaan.
tässä ketjussa montaa vaivaa ilmeisesti luovan ajattelun puute ;) Ihan samalla tavalla 70-luvulla kastetut Sannat ja Terot on olleet aikuisia jo pitkään. Niin se vaan kuulkaa menee, että mikään sukupolvi ei ole saman ikäinen ikuisesti. Eikä edes elä ikuisesti. Millaisia nimiä mahdetaan antaa sadan vuoden päästä?