Helsinki - Kittilä ???
elikkäs ruska viikoille kittilään olisin menossa. En kuitenkaan löydä halvinta tapaa mennä sinne? Tietääkö joku?
Auto, lentokone vai juna? mikä sinne kulkee, mikä yhtiö...
Lähtö syyskuussa
Kommentit (23)
Tuo on tietenkin nopein tapa matkustaa. Ja alkaisko olla jo ihan halvinkin. Muistaakseni sinne lentää myös halpalentoyhtiöitä. Junalla pääsee Kolariin asti josta matka jatkuu linja-autolla. Tällä tavalla matka kestää lähes yhtä kauan kuin omalla autolla, ehkä jopa pidempään.
jos oikein ymmärsin, sinne ei lennettäisi kuin talvella, pitääköhän paikkaansa?
bussilla Kittilään. Kyllä sinne Kittilään syksyllä koneet kulkevat.
n 160-240e, Finnair tai Blue1.
Rovaniemelle tosiaan pääsee Norwegianilla ja se maksanee hivenen vähemmän, sitten bussilla Kittilään. Mutta hintaeroa ei taia kauheasti tulla.
Junalla kannattaa kyllä mennä Rovaniemelle, sillä sinne on paljon enemmän vuoroja päivittäin kuin Kolariin, ja linja-autot lähtevät pohjoiseen suoraan rautatieasemalta monta kertaa päivässä.
Lentäen kannattaa mennä suoraan Kittilään.
Arvaan,että et aio viettää aikaasi kirkokylällä vaan Levillä, ja bussilla sinnekin pääsee niin Rovaniemeltä kuin Kittilän lentokentältä.
Junalla kannattaa kyllä mennä Rovaniemelle, sillä sinne on paljon enemmän vuoroja päivittäin kuin Kolariin, ja linja-autot lähtevät pohjoiseen suoraan rautatieasemalta monta kertaa päivässä.
Lentäen kannattaa mennä suoraan Kittilään.
Arvaan,että et aio viettää aikaasi kirkokylällä vaan Levillä, ja bussilla sinnekin pääsee niin Rovaniemeltä kuin Kittilän lentokentältä.
Te kaikki puhutte tuosta lennosta Kittilään? Linkkiä? mikä yhtiö ? En löydä! Kaikki lennot alkaa joskus lokakuussa vasta... minun pitäisi päästä lähtemään syyskuussa...
halvatlennot.fi
ja sitten vr.fi vaihtoehdot Helsinki-Kolari ja Helsinki-Rovaniemi
paljon ne maksaa suunnilleen? Esim jos menee lentokoneella Rovaniemelle, pääsee 50 euroa nuppi, mutta entä se bussi matka kittilään? En löydä hintoja bussimatkoille
Sieltä kun ottaa lennon Helsinki - Kittilä Se sanoo ettei lentoja ole silloin, eikä lähiaikoina?
Eli lennetäänkö sinne siis todella vain talviaikaan? Kummallista kun siellä kumminkin on se omakin kenttä
Sieltä kun ottaa lennon Helsinki - Kittilä Se sanoo ettei lentoja ole silloin, eikä lähiaikoina?
Eli lennetäänkö sinne siis todella vain talviaikaan? Kummallista kun siellä kumminkin on se omakin kenttä
joo reittiä kuljetaan vain 4.11 - 22.4 eli ei lentoja kesällä
Eli lennetäänkö sinne siis todella vain talviaikaan? Kummallista kun siellä kumminkin on se omakin kenttäjoo reittiä kuljetaan vain 4.11 - 22.4 eli ei lentoja kesällä
näin minäkin olin katsonut MUTTA jos joku tietää jonkun lentoyhtiön joka sinne menee jo syksyllä niin kertokaa? Myös minulla on meno sinne
itse kesällä 70€/suunta. Rovaniemeltä sitten bussilla Leville, ilmeisesti sinne olet menossa? Kittilään on kyllä lentoja, mutta huomattavasti kalliimpia sesonkiaikaan kuin Roihin. Me yleensä ajetaan autolla tuo väli (4-5 kertaa vuodessa), mutta siihen kuluu sitten se 10-12h.
t.ex-kittiläläinen
itse kesällä 70€/suunta. Rovaniemeltä sitten bussilla Leville, ilmeisesti sinne olet menossa? Kittilään on kyllä lentoja, mutta huomattavasti kalliimpia sesonkiaikaan kuin Roihin. Me yleensä ajetaan autolla tuo väli (4-5 kertaa vuodessa), mutta siihen kuluu sitten se 10-12h.
t.ex-kittiläläinen
syyskuussa 36€:lla Rovaniemelle, kävin äkkiä kurkkaamassa
Bussimatkojen hinnat löytyvät matkahuollon sivuilta, samoin aikataulut. Ei ole monta kymppiä Rovaniemeltä ja jo halvinta haet, muista että Rovaniemellä pitää lentokentältä päästä vielä kaupungille. Rautatieasemalla yleensä kaikki maakuntaan lähtevät linja-autot käyvät.
Pitäskö minun nyt ottaa asiakseni käydä Kittilän kentällä katsomassa, minkä firman koneita sieltä löytyy? Onko totta, että netistä ei millään löydy?
en nyt ymmärrä teitä kyselijöitä, kun ette osaa googlettaa?
Esim. tuolla tämän sivun alaosassa on linkki. (Silloin kun keskustelu näkyy). Sinne voi laittaa lähtökaupungin (Helsinki) ja kohdekaupungin (Kittilä ja/tai Rovaniemi) ja sitten almanakkaan lähtö- ja paluupäivät.
Ei ole vaikeaa:-)
Finski lentää syyskuussakin suoraan Kittilään, mutta meno-paluuhinta on kyllä aika kallis, viitisensataa euroa.
Mutta nyt en jaksa katsoa noita lentoja Rovaniemelle, kun kyselijä voi sen ihan itse tehdä!
Uusavutto,uus huipussaan. Finnair lentää sinne kesäisinkin. Tiedän, sillä lensin Kittilään Helsingistä kuukausi sitten. Kyllä onnistui lippujen osto ihan netin kautta.
en nyt ymmärrä teitä kyselijöitä, kun ette osaa googlettaa?
Esim. tuolla tämän sivun alaosassa on linkki. (Silloin kun keskustelu näkyy). Sinne voi laittaa lähtökaupungin (Helsinki) ja kohdekaupungin (Kittilä ja/tai Rovaniemi) ja sitten almanakkaan lähtö- ja paluupäivät.
Ei ole vaikeaa:-)
Finski lentää syyskuussakin suoraan Kittilään, mutta meno-paluuhinta on kyllä aika kallis, viitisensataa euroa.
Mutta nyt en jaksa katsoa noita lentoja Rovaniemelle, kun kyselijä voi sen ihan itse tehdä!
eri reittiä kuin isoa tietä. Saisi ihailla maisemia matkankin ajan :)
Kävin nyt katsoo ap:lle, jotta matka onnistuisi. www.finnair.fi, halvin menopaluu 259 euroa, jos ei ole välttämätöntä saada jotain tiettyä päivää. Varmasti halvempi kuin juna + bussi.
Ollos hyvä.
Tuo on tietenkin nopein tapa matkustaa. Ja alkaisko olla jo ihan halvinkin. Muistaakseni sinne lentää myös halpalentoyhtiöitä. Junalla pääsee Kolariin asti josta matka jatkuu linja-autolla. Tällä tavalla matka kestää lähes yhtä kauan kuin omalla autolla, ehkä jopa pidempään.