Pystytkö olemaan pissaamatta koko päivän?
Itse kävin aamulla ennen työhön menoa ja en käynyt koko päivänä töissä vessassa, nyt alkaa tuntua että pitäisi käydä. Ja olen kitannut teetä useamman kupin päivällä.
Olenko vähän epänormaali?
Kommentit (9)
näin olen lukenut joskus. Googlaa itse jos haluat lisäinfoa. Enempiä en tiedä. Joillakin lienee isompi rakko, sekä kovemmat hermot.
Mä kans pystyn pidättämään ihan loputtomasti. Muistan ku esim. kouluaikana kävi usein niin, että aamulla jo olis pitäny käydä vessassa, muttei ehtiny ku oli kiire kouluun, ja sit aina välitunnilla muisti mut olikin jotain parempaa tekemistä (tai vessaan pitkä jono), ja sit ei viitsiny käydä ku kotona voi mennä, ja kotona ei saanu vaan aikaseks... Sit saatto muistaa joskus myöhään illalla että ai niin, enhän mä ole vieläkään käyny siellä vessassa. :-D
Itse asiassa nytkin on pissattanu jo kolmatta tuntia, mutta ollu kaikkea muuta, lasten ruokkimista ja vaipanvaihtoa ja sit tulin tähän koneelle "ihan hetkeks vaan"... :-P
ja saattaa jopa repeillä, jos panttaa.
mitäs sitä käydä jos rAkko ei ole täynnä ja ei ole pissahätä??
vaikka juonkin vettä, piimää ja kahvia =)
tänään kävin ekan kerran pissalla kun heräsin, tokan kerran kun lähdin töihin (1,5 h heräämisen jälkeen)
työpäivän aikana kävin 4 kertaa pissalla, töistä tultua heti kotona ja sen jälkeen pariin kertaan olen käynyt, ja käyn vielä ainakin kaksi kertaa ennen nukkumaanmenoa.
eli tänään yhteensä 10 kertaa.
Mulla on kyllä varmaankin yliaktiivinen rakko, ja olenkin nyt "opettamassa" rakkoani vähemmän aktiiviseksi, vältän pissalla käymistä "vaan varmuuden vuoksi" ja yritän pidätellä hetken, vaikka pissahätä jo tuntuisikin.
käynyt. ap
Mä kans pystyn pidättämään ihan loputtomasti. Muistan ku esim. kouluaikana kävi usein niin, että aamulla jo olis pitäny käydä vessassa, muttei ehtiny ku oli kiire kouluun, ja sit aina välitunnilla muisti mut olikin jotain parempaa tekemistä (tai vessaan pitkä jono), ja sit ei viitsiny käydä ku kotona voi mennä, ja kotona ei saanu vaan aikaseks... Sit saatto muistaa joskus myöhään illalla että ai niin, enhän mä ole vieläkään käyny siellä vessassa. :-D
Itse asiassa nytkin on pissattanu jo kolmatta tuntia, mutta ollu kaikkea muuta, lasten ruokkimista ja vaipanvaihtoa ja sit tulin tähän koneelle "ihan hetkeks vaan"... :-P
mun pitää käydä monta kertaa päivän aikana. Synnytyksen jälkeen ei ole paikat ennallaan ja kohta 6v elänyt asian kanssa.
Tämän jälkeen hoitona katetroiti 3 kertaa vuorokaudessa, virtsan mittaaminen ja nestelista. En suosittele!
Että kävisin kyllä vessassa kun on hätä!
ei varmaan tee hyvää olla noin kauan pissaamatta..