Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein keität omasi tai lapsesi hammasharjan?

Vierailija
11.08.2011 |

siinähän se kysymys olikin.

Eli kuinka usein putsaat hammasharjan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa että meillä kun ei vauvat syöneet tutteja niin en osannut ajatella että oliskos mun pitänyt desinfioda tissit aina ennen syöttöä (keittäminen ei ehkä ole hyvä ajatus)?

Tosin nuo on jo koululaisia ja edelleen hengissä eli ei kai siitä suurta ahinkoa syntynyt vaikkei tullutkaan tissejä steriloitua.

Entäpä vauvan tutti?? ettekö sitäkään??

Vierailija
42/46 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, hampaiden pesun jälkeen harja huuhdotaan ja siinä se. Harja vaihdetaan minimissään 3kk välein, jos alkaa näyttää huonolta niin tietysti aikaisemmin. Halpoja ne harjat on, ei se harja mikään elinikäinen sijoitus ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan hammasharjat uusiin n. 3 kk välein, joskus tiheämminkin, jos on esim. vatsatautia ollut.

Sitä en kyllä ymmärrä, miten joku saa viikossa hammasharjan poisheitettävään kuntoon?! Siis puretko sitä harjaa, vai mitä sille oikein tapahtuu? Mun harjoista ei ikinä huomaa edes tuon 3 kk käytön jälkeen mitään ulkoista kulumaa tms.

Vierailija
44/46 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan joku keittelee hammasharjoja? Voi apua... ei ole tullut mieleenkään tehdä moista hommaa. Ja suoraan sanottuna, meillä tuon kakkosen tutitkin on jätetty keittämättä sen jälkeen kun alkoi kiinteitä syömään, ellei sitten ole ollut flunssaa tms. jolloin ne on kertaalleen keitelty.

Vierailija
45/46 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että kaikki keittävät hammasharjoja. Minä keitän 1-2 kertaa kuukaudessa ja lisäksi ne vaihdetaan n.3kk välein, joskus useamminkin.

t- ei-ap

Vierailija
46/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että näin ?!? No jätetään siis ilta harjaus väliin ja käydään ostamassa uusi kun tippui kylppärin lattialle kiitos hienoista vastauksistanne oli tosi rakentavaa infoa asiasta :)