Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit laittoivat 2-vuotiaan lapsensa rappukäytävään "jäähylle"

Vierailija
11.08.2011 |

Se on nyt huutanut tossa vajaat puoli tuntia ihan suoraa huutoa!

Voiko tollasesta tehdä vaikka jonkun lastensuojeluilmotuksen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sitä jos jotkut ovat niin dorkia, että laittavat rappukäytävään HUUTAMAAN! Kaikenlaisia... Mihinkään normaaleihin elämisen ääniin, joita naapureiden tulee sietää, tuollainen ei enää todellakaan kuulu! Meillä ainakin kuuluu sen verran hyvin rappukäytävän metelit koteihin, että tuohon olisi jo pakko puuttua sivullistenkin jotenkin.

Vierailija
2/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaminen YKSIN rappukäytävään puoleksi tunniksi on heitteille jättö. Itse soittaisin poliisit ja teksiin lastensuojeluilmoituksen.

1. Lapsi voi karata rapusta

2. Joku voi pyytää lapsen omaan asuntoonsa ja tehdä lapselle pahaa

3. Joku voi houkutella lapsen ulos

4. Lapsi voi satuttaa itsensä rapussa

5. Lapsi voi jopa kuolla jos vaikka tippuu/kaatuu rappusissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että hoitavat jatkossa jäähyt sisätiloissa,tai soitat sossuun heitteillejätöstä (sehän tuo on!). lapsi voi vaikka lähteä kadulle hortoilemaan ja jää auton alle tai hukkuu ojaan.

Vierailija
4/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi haettiin juuri sisälle, oli siis yksin rapussa huutamassa reilut puoli tuntia. Jos tällainen toistuu, niin otan kyllä ehdottomasti yhteyttä lastensuojeluun!

Vierailija
5/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähy on esim jossain määrätyssä paikassa istumista min/ikävuosi.

Ota se lapsi teille sisälle ja soita sosiaalipäivystys paikalle. Ne tulee kun soitat 112 ja kerrot tilanteen... voi tulla poliisikin.

Tuo on heitteillejättö. Jos kyse olisi isommasta lapsesta niin asiaa voisi ehkä seurata mutta 2 on tosi pieni.

Ja ei minä en ole kokematon naputtaja... minulla on 8 lasta ja hermotkin on menneet kerran jos toisenkin, silti meidän 2 vuotiaat ei oo huutanu asunnon oen takana.

Vierailija
6/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tekisin lastensuojeluilmoituksen. Vaikka lapsi pääsikin jo sisälle ja tilanne on ohi. Puoli tuntia on jo aikanakin liian pitkä ja riippumatta ajasta jäähy pitäisi olla ns turvallisessa paikassa. Rappukäytävä ei sitä todellakaan ole!

Vierailija
7/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lastensuojeluilmoituksen. Toi on lapsen kiusaamista eikä sillä ole mitään tekemistä kasvatuksen kanssa.

Itse olen tehnyt vastaavassa tilanteessa niin, että menin käytävään rauhoittelemaan lasta ja juttelemaan hänen kanssaan. Kysyin onko sisällä aikuisia jne. Minähän en voinut tietää, vaikka siellä ois äitykkä sammuneena tai sairauskohtauksessa ja lapsi lukinnut itse itsensä käytävään jne. Vikkelästi pääsi lapsi takaisin sisälle.

Vierailija
8/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käskenyt laittamaan raivoavan lapsen parvekkeelle. Myös talvella. Joku olikin tästä sitten tehnyt lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
9/12 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaminen YKSIN rappukäytävään puoleksi tunniksi on heitteille jättö. Itse soittaisin poliisit ja teksiin lastensuojeluilmoituksen. 1. Lapsi voi karata rapusta 2. Joku voi pyytää lapsen omaan asuntoonsa ja tehdä lapselle pahaa 3. Joku voi houkutella lapsen ulos 4. Lapsi voi satuttaa itsensä rapussa 5. Lapsi voi jopa kuolla jos vaikka tippuu/kaatuu rappusissa

selkeä heitteillejättö. Panee kyllä miettimään millaiset vanhemmat on noin myös yleensä kasvattajana kun 2 vuotiaalle tuommoista tekevät. Paremmin käyttäytyväksi se ei lasta ainakaan muuta päinvastoin. Voi herrajumala näitä julmia typeryksiä..lastn etekoon pitäis todella olla soveltuvuustestit. SOITA LASTENSUOJELUUN HETI..ainakin joku auttaa lasta.

Vierailija
10/12 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lastensuojeluun. Nopeammin menee huoli perille. Vaikka nimettömänä kirjeenä postiluukusta sisään, jos ei jostain syystä kehtaa kasvojaan näyttää.

Vierailija
11/12 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän 2-vuotiaan jäähylle hetkeksi omaan huoneeseen -ja ovi on koko ajan auki. Tepsii joka kerta ja kohta tyttö tulee takaisin, halaa ja pyytää anteeksi.

Vierailija
12/12 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naurettavaa että täällä taas ollaan heti ottamassa yhteyttä lastensuojeluun. Käy mielummin ensimmäiseksi naapurin oven takana juttelemassa.

Te lastensuojeluun soittelijat, mietittekö ikinä millaisia traumoja lastensuojelun puuttuminen kaikkiin pieniinkin asioihin aiheuttaa koko perheelle, erityisesti pienelle lapselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme