Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huhhuh, sain mentyä sossuun ja elämä voittaa taas

Vierailija
11.08.2011 |

Olin saanut elämäni ihan solmuun kaikilta osin. Suhde perseestä, ei työtä, koulutusta, rahaa, asuntoakaan (miehen asunnossa asuttiin). pieni vauva huollettavana.

Kesällä alkoivat "onnenpotkut". Sain haettua opiskelupaikkaa ja nyt syksyllä alkavat opinnot, JEE! Sain opiskelija-asunnon. Sossusta sain vuokratakuut siihen. Jätin alkoholisoitumassa olevan mieheni. Vauvani (10,5kk) joutuu kyllä menemään päiväkotiin, mutta sain hänelle paikan suht läheltä kuitenkin. sain sossun kautta jotain velkajärjestelyapua ja maksoivat laskuni.

Meillä on vauvan kanssa asunto, vuokrat hoituvat, rahaa ruokaan, vaatteisiin jne, löysin käytetyn tietokoneenkin ja täällä on netti. En voi uskoa, että elämäni on näin hyvin! Kamalan korkea kynnys oli lähteä sossuun ja ruveta muuttamaan elämäänsä.

OLEN NIIN ONNELLINEN!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa erityisesti tuo opintojen aloittaminen, olet siis eri kastia todella kuin nämä tukien varaan heittäytyvät!

Noin sitä otetaan elämä omiin käsiin! Sinunlaisiasi autan mielelläni jatkossakin!

terv. sossu minäkin

Vierailija
2/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömän onnellinen puolestasi ap! :)Olen vilpittömän onnellinen puolestasi ap! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaan sanon, että pidä sitten vauvasi puolta ja kerro miehesi viinankäytöstä lastenvalvojalle. Valvotut tapaamiset voi olla aiheelliset.

Vierailija
4/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa iloinen puolestasi, tuosta on hyvä jatkaa..

Vierailija
5/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totean sossu pelasti meidätkin. En kerro tilanteestamme enempää.

Hyvä kun sinäkin olet saanut elämäsi järjestykseen.

Tästä on hyvä jatkaa.

Vaatii päättäväisyyttä korjata elämässä tehtyjä virheitä, muutos kannattaa.............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme