Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluan lapselleni lääkkeet, en jaksa enää.

Vierailija
10.08.2011 |

Siis ADHD-lääkkeet tänne heti kaikki nyt! (ja annosteluohje kans)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt lääkäris ja pyydät lähetteen neuvola- tai koulupsykologilta lähimpään lastenpsykiatrian poliklinikkaan :)

Vierailija
2/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jaksaisi millään odottaa. Minä haluan ne heti nyt!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka terkkarin lekurilta. auttaa nukahtamaan ;)

Vierailija
4/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka terkkarin lekurilta. auttaa nukahtamaan ;)

Kun vaan jaksaisi viedä sen lääkäriin...

ap

Vierailija
5/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa, dikä vaan vähän... Onko se sinusta hyvä?

Terv. Risperdal-pojan äiti

Vierailija
6/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa, dikä vaan vähän... Onko se sinusta hyvä?

Terv. Risperdal-pojan äiti

Joutaa lihoakin, on sellainen laiha luikku. Sitä paitsi en nyt niin piittaa sivuoireista, (jotka eivät ole vakavia) kunhan lapsen olo muuttuisi paremmaksi ja minun elämäni sitä myötä siedettävämmäksi.

ap

Vierailija
7/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin joku taas älähtää niin olen seurannut läheltä adhd-lasta, joka sattuuu olemaan siskon poika.

Tiesitkö ap, että lääke voi aiheuttaa sivuoireena esim. silmitöntä kiroilua?. Siskon kaverin pojalla kävi näin ja ihmekös tuo kun lääkkeet ovat huumetta. Lääkkeet lopetetaan mielellään 14-vuotiaana jottei tulisi riippuvuutta lääkkeeseen.

Mieti siis mitä pyydät

Vierailija
8/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin joku taas älähtää niin olen seurannut läheltä adhd-lasta, joka sattuuu olemaan siskon poika.

Tiesitkö ap, että lääke voi aiheuttaa sivuoireena esim. silmitöntä kiroilua?. Siskon kaverin pojalla kävi näin ja ihmekös tuo kun lääkkeet ovat huumetta. Lääkkeet lopetetaan mielellään 14-vuotiaana jottei tulisi riippuvuutta lääkkeeseen.

Mieti siis mitä pyydät

Itse olen kuitenkin kuullut vain hyviä kokemuksia. Tai vähintäänkin siedettäviä.

Mutta hyvä kun mainitsit. Ehkä minun sittenkin kannattaa luopua tästä haaveestani, kun tuo lapsihan on nyt siis ihan terve ja normaali. Haluan hänelle lääkkeet vain siksi, että voin taistella hänen kanssaan niitten ottamisesta ja ylpeillä naapureille, että meidän Mattijussipentillä onkin ADHD - ja oikein lääkkeet kans!

ap

Vierailija
9/9 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en malta olla kysymättä Risperdal pojan äidiltä mikä annostus pojallasi on ja minkä ikäinen ja kokoinen hän on? T.Risperdalia käyttävä äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan