Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko pitää tällaisen lapsen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lääkärit olivat sanoneet, olisin varmasti tehnyt abortin. Ihan vaan sen takia, että olisin uskonut lapsen kuolevan välittömästi syntymän jälkeen. Se olisi ollut kaikille ainoastaan menetystä.

Syntymän jälkeen.. no, enhän luopuisi omista lapsistanikaan vaikka heiltä puuttuisi puoli päätä.

Vierailija
2/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa. Mietin jos lapsi olisi vaikeasti vammainen niin mitä tekisin mutta en tiedä. En osaa sanoa mitä tuntisin. Esikoisesta minulla oli vauva jo plussa testiä tehdessä niin todellinen hän oli minulle. Jos nt-ultrassa olisi selvinnyt että on vammainen en tiedä miten olisin sen ottanut. Tosin inhimillistä olisi että raskaus keskeytettäisiin jos lapsen selviämismahdollisuus olisi olematon. En usko että haluaisin saattaa lapseni tähän maailmaan vain kärsiäkseen, kärsimystä kyllä luopuminen olisi.

Ihmiset ajattleee nämä asiat nii neritavoin. Ymmärrän blogin pitäjää mutta en kuitnekaan ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti syntymän jälkeen, mutta jos siis minulle syntyisi tällainen lapsi ja jäisi henkiin, niin totta kai häntä rakastaisin.

Vierailija
5/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tauti tuo on?

Vierailija
6/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultran mukaan kyseessä oli anenkefalia, mutta todellisuudessa kyseessä olikin "epätäydellinen" anenkefalia. Siis aivojen puutoksesta kyse, mutta tällä lapsella aivot kuitenkin olivat. Kannattaa lukea blogin sivuista se aloituskertomus.

Nyt lapsi taitaa olla yli 1,5-vuotias, vaikka hänen piti elää vain joitain tunteja.

Vierailija
7/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Our baby did not have her cranium formed, and without a bone structure and scalp on her head, her brain would be exposed and would be damaged being in contact with the amniotic fluid, causing anencephaly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi