Mitä koriste-esineitä sulla on vessassa?
Kukkia, simpukoita, mitä sieltä löytyy?
Haluan järjestää vessan uudelleen ja ostan kaappeja, siteet ja harjat piiloon mutta tasoille jotain nättiä. Mitä teillä on?
Kommentit (51)
Pari taulua seinällä ja tekoviherkasvi, koska ei ole ikkunaa.
Ruma saunatonttu peilikaapin päällä. Kauhea turhake, lahjaksi saatu. Noh, on se ihan symppis vaikka ei tyyliin sovikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Paskainen moppi nurkassa.
Paskotko lattialle vai moppaatko pöntönkin?
Kaikki irtosälä on kaapeissa. Lavuaarin reunalla komeilee musta kylpyankka.
Ei mitään. Koriste-esineet vessassa kuulostaa epähygieeniseltä ja siivousta vaikeuttavalta.
Ikkunalaudalla se semmoinen tassua heiluttava onnea tuova Maneki neko kissa.
Ei saatana koriste-esineitä vessassa. Oletteko Te ihan pöljiä.
Miksi sinne niitä pitäisi tunkea? Jotain saatan Tokmanni rihkamaa.
Voin hyvin kuvitella teidän vessat...jollain kommentoijalla oikein tauluja.
Meillä on iso peili sen alla lavuaarikaappi ja peilin vieressä toinen kaappi. Koska vessa on iso on siellä myös ifrapuna/höyrykaappi.
Ei sinne röyhelöitä ja muuta sälää tarvita.
Pytyssä porsliinissa piilolasit. Heitin epähuomiossa ja jäi sinne silmäilemään😂, värilliset on siis.
Peilikaapin päällä noin 30 cm korkea posliinipingviini. On kiiltävä ja tyylikäs. Sopii sisustukseen hyvin. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana koriste-esineitä vessassa. Oletteko Te ihan pöljiä.
Miksi sinne niitä pitäisi tunkea? Jotain saatan Tokmanni rihkamaa.
Voin hyvin kuvitella teidän vessat...jollain kommentoijalla oikein tauluja.
Meillä on iso peili sen alla lavuaarikaappi ja peilin vieressä toinen kaappi. Koska vessa on iso on siellä myös ifrapuna/höyrykaappi.
Ei sinne röyhelöitä ja muuta sälää tarvita.
No ei ole rihkamaa, mutta vähän designia löytyy. Ja iso palmu.
Kyllä siellä mielikseen istuksii hienossa kylpyammeessa ja ihailee lattiasta kattoon ulottuvasta kulmaikkunasta aukeavaa merinäköalaa.
Pönttöä vastapäätä on kallisarvoinen ja suuri maisemamaalaus koska tykkään ihailla maisemia samalla kun paskon.
Kaunis saippuapullo. Eipä se vessa kaipaa juuri mitään koristeita.
Aikaisemmassa asunnossani Afrodite-patsas, tiedättehän, se merenvaahdosta syntyvä.
Nykyään kumiankka. Vähän tyyli muuttunut välillä 😂
Minulla on entisen, jo kuolleen, mieheni kuivattu penis. Näyttää kuivattuna jopa vielä pienemmältä kuin todellisuudessa.
Levätköön rauhassa. Ilman pikkuista. Molemmat.
Minulla on oikea orkidea, se on vuorollaan liossa. Yksi viherkasvi. Alakerran kylppärissä on taulu " Le dejeuner " = aamiainen. Sitten vielä punottu kori, jossa jotain varahammasharjoja paketissa. Aina puhtaita pyyhkeitä. Peilikaappi on tyhjä. Ei tarvi vieraitten kurkkia sinne.
Iso maljakko, jossa on eukalyptuksen oksia
Unohdin että yläkerran kylppärissä on lasten kulpylelut, vene jossa on irrotettavat purjet ja miehistö. Muistan omasta lapsuudesta, että ne olivat ihan parasta kylpiessä. Olen numero 46, edelleen.
Mulla on paska- enkeli.