Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stressipisteet katossa...

Vierailija
09.08.2011 |

Olen yllättäen raskaana, häät tulossa, omakotitalon rakentaminen kesken ja työtehtävät muuttumassa. Olo on kuin pyörremyrskyn silmässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska häät on edessä? - voiko niitä vähän myöhäistää niin saattaisit jaksaa viedä ne läpi paremmin. Jos ei, niin pyydäthän apua lähimmiltä. Häät on kuitenkin tuossa myllytyksessä se pienin.

Onnea odotukseen ja elämän muutoksiin :)

Vierailija
2/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmisen vuotta sitten.. Mulla oli pieni vauva (erittäin vaativa sellinen) ja kaksi muuta alle kouluikäistä, talon rakentaminen, ulkomailta muutto juuri takanapäin ja vielä äitini vakava sairastuminen. Tästä seurasi lievää masennusta ja pari sairautta puhkesi minulle. Oli henkisesti erittäin rankkaa aikaa. Nyt kutakuinkin olen selvinnyt, mutta tuo masennus nostaa päätään aika ajoin..

Tsemppiä sinulle!!

Koita huolehtia itsestäsi ja jaksamisestasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska häät on edessä? - voiko niitä vähän myöhäistää niin saattaisit jaksaa viedä ne läpi paremmin. Jos ei, niin pyydäthän apua lähimmiltä. Häät on kuitenkin tuossa myllytyksessä se pienin.

Vierailija
4/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tapahtuu kaikki mahdollinen hyvä elämässä samaan aikaan, ja siitä sitten stressaat. Vitun prinsessa.

Relaa vähän ja ole onnellinen että joku haluaa sut naida, olet tullut raskaaksi, jollain on varaa kustantaa sulle omakotitalo ja sulla on vielä työpaikkakin. Hei haloo kaikilla ei ole mitään noista vaikka haluaisi.

Vierailija
5/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmisen vuotta sitten.. Mulla oli pieni vauva (erittäin vaativa sellinen) ja kaksi muuta alle kouluikäistä, talon rakentaminen, ulkomailta muutto juuri takanapäin ja vielä äitini vakava sairastuminen. Tästä seurasi lievää masennusta ja pari sairautta puhkesi minulle. Oli henkisesti erittäin rankkaa aikaa. Nyt kutakuinkin olen selvinnyt, mutta tuo masennus nostaa päätään aika ajoin..

Tsemppiä sinulle!!

Koita huolehtia itsestäsi ja jaksamisestasi!!

Vierailija
6/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään, ei niin mikään taida piristää sun päivääsi niin kuin vähättely ja muistuttaminen siitä että jossain on joku jolla on asiat huonosti. (ilmeisesti sinä? Eikä ihme jos asenne on tuo)

Ja koska ap on töissä, hän myös osallistuu omakotitalon kustannuksiin, olettaisin ainakin.

Että siellä se yksi vitun prinsessa Positiivinen laittaa nyt vaan päänsä herneillä täytetyn tyynyn päälle ja nukkuu huonosti et olisi huomenna vielä vähän paskemmin asiat eikä sitä omaa prinssiä mailla ei halmeilla. Kumma juttu.

Vierailija
7/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys se, että tulinkin heti ensimmäisestä yrityskierrosta raskaaksi.

Minä hoidin asiat näin

Varasimme ajan maistraattiin. Meidät vihittiin yhtenä maanantaina ja sen jälkeen tarjosimme kakkukahvit kotonamme noin 10 lähisukulaiselle tai ystävälle.

Töissä pitkitin raskaudesta kertomista puoliväliin raskautta. Hoidin työni siihen asti, kun jäin äitiyslomalle, aivan mallikelpoisesti.

Omakotitaloa ei olla suunniteltuakaan. Mieheni ja vauva mahduimme edelleen samoihin 33 m2:een mieleisellä paikalla kantakaupungissa. Muutimme isompaan asuntoon vasta kolmen vuoden päästä esikoisemme syntymästä ja säästimme samalla sievoisen summan, kun lainarahaakin tarvitsimme silloin huomattavasti vähemmän.

Vierailija
8/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tapahtuu kaikki mahdollinen hyvä elämässä samaan aikaan, ja siitä sitten stressaat. Vitun prinsessa.

Relaa vähän ja ole onnellinen että joku haluaa sut naida, olet tullut raskaaksi, jollain on varaa kustantaa sulle omakotitalo ja sulla on vielä työpaikkakin. Hei haloo kaikilla ei ole mitään noista vaikka haluaisi.

Vauva on ihana yllätys, häät rakkaudesta lähtöisin, talosta maksan puolet ja työpaikan eteen olen nähnyt vaivaa. Kaikki muutokset ovatkin positiivisia, mutta silti kun tarpeeksi tapahtuu niin tulee olo ettei itse pysy perässä.

Ongelmat/murheet on kullakin omansa ja suhtellisia.