Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla köyhästä rikkaaksi?

Vierailija
09.08.2011 |

Siis ei mukaanlukien lottovoittoja tms.

Kongreettisia neuvoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osakkeita, kun ihmiset myy paniikissa. Se taas vaatii rohkeutta uida vastavirtaan, pitää pää kylmänä. Itse olen tehnytnäin ja vaikka tosi pienillä panoksilla olen sijoittanu vain rahastoihin, niin on tullut tuhansia euroja puhdasta voittoa. Jos olisi enemmän rahaa sijoitettavana, niin kymmeniä tuhansia tulisi voittoa ja tämä rahastoista.

Vierailija
22/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhästä rikkaaksi nousemiseen tarvitaan pieni ihme. Ei se onnistu useimmille jotka siitä haaveilee. Aina tarvitaan joku muu onnenkantamoinen, pelkkä oma kova työ ei Suomessa rikastuta.

Eli tyyliin Amerikan täti joka jättää perinnön josta et etukäteen tiennyt; nait rikkaan miehen; opiskelet JO NUORENA kovapalkkaiseen ammattiin; otat riskejä sijoitusmarkkinoilla (asunnot, osakkeet, korot, kulta) ja tuurilla menestyt.

Tuuria tarvitaan joka asiaan.

Yrittämisellä kaikkein vaikeinta vaurastua. Suomessa näin, muualla toisin joten lähde ulkomaille, siellä voit onnistuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana tein töitä mutta opiskelin silti myös niin ahkerasti ettei valmistuminen viivästynyt. Jatkoin opintoja väitöskirjaan. TÄmän ohella on alusta asti vapaa-aikana rakennettu ja remontoitu taloja. Eka laina saatiin niukin naukin mun opintoaikaisilla säästöillä ja vähitellen valmistuvaa taloa vastaan. Myöhemmin edelliset talot on tomimineet osavakuutena tai myyntituloilla on maksettu lainoja pois. Ei niistä paljon jää käteen, mutta aina vähän ja kun ahkerasti tekee koko ajan, vähitellen sitä karttuu.

Lisäksi täytyy aina miettiä huolella, mihin ne vähät rahansa käyttää.

TÄssä ei ole onnea, ihmeitä, eikä perintöjä vaan ihan perinteisellä tavalla verta, hikeä ja kyyneleitä.

Vierailija
24/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiö meni pörssiin ja osakkeiden arvo nousi kohisten. Myin nämä Elisaksi muunnetut osakkeet huipulta it-kuplassa (3000 mk:sta tuli noin 60 000 mk). Ostin halvalla muita osakkeita, joilla meni pörssissä hyvin. Myin ja ostin. Sain osinkoja ja sijoitin nekin. Ostin sijoituskultaa silloin kun se oli edullista ja ei kiinnostanut kovin montaa. Otin asuntolainaa. Möin asunnon pois kolmen vuoden asumisen jälkeen sievoisella voitolla. Ostin tilavamman asunnon osittain lainarahalla jne..

Olen siis kerran investoinut noin 3000 mk HPY:n puhelinliittymään ja maksanut heti kun aloin nauttimaan opiskelujeni jälkeen palkkatuloja asuntolainaa 600-1000 euroa kuussa ja siinäpä ne resurssit joilla olen rikastunut.

Voit saada kanan. Kanan voit vaihtaa vuoheen, koska joku haluaa mieluummin sen kanasi jne.

Vierailija
25/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot niin köyhä ettei enää oo varaa edes ruokaan ennen seuraavaa tilipäivää niin en osaa auttaa.

Me on säästetty niin, että on pistetty aina 1 ja 2 euroset säästöön. Välillä eksynyt lompakosta 5 euronenkin. Ollaan siis opiskelija ja minimi-työmarkkinatuella oleva lapseton pariskunta. Asutaan vuokralla. Eli säästämällä pieniä rahoja. Kyllä siinä aika nopeasti alkaa voittoa kertyä. Nyt taas yhdessä tarmonpuuskassa kun tyhjensin laukun pohja ja hyllynpäälliskolikot löytyi heti n. 30 euroa kolikoita säästöön. Eletään normaalisti.

Vierailija
26/27 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tehnyt mitään muuta kuin syntynyt.

Osan osakkeista sain vanhemmiltani perintönä. Myin niitä jonkun verran ja tein ihan sikana töitä opiskeluaikoina, jotta saisin ostettua oman asunnon. Sitten tein yhden oikeaan osuneen asuntokaupan 1990-luvun laman jälkeen. Varsinainen potti oli sitten Nokian osakkeen uusi nousu 1990-luvun loppupuolella. Eli vähitellen, vähitellen. Onnella ja tarkalla tutkimustyöllä. Asiaa kyllä tietysti helpottaa se, että olen erittäin hyvin palkatussa työssä.

Jonkun kovasta tyonteosta ja saastavaisyydesta.

Vierailija
27/27 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa lähdin niin lapsilisii tuli vanhemmilta nykyrahas ab. tonni.intistä jäi n 300e. siitä sit poikamiehenä töitä tekeen. hyvin epäsäännöllistä. eniten ketuttaa kun en maksellut omaa kämppää 10v sitte jo. köyhästi muttta rittävästi elänyt ilman typeriä ostoksia. auto ollut aina. ei turhii ajoja. näin kertytin "muutamia kybiä".. työt sanelee paljon eikä rikastumista tullut. sijoitus tuli opettua kantapään kautta eikä kunno tuotttoo oo vielä tullut. tulevaisuus auki ja avoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän