Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työstä ja uudesta tehtävästä (ov)

Vierailija
09.08.2011 |

Aloitan kesäloman jälkeen työt ensi maanantaina ja mulle tuli tänään kirje kotiin, että työtehtäväni ovat loman aikana muuttuneet. Lisäks oli ohje että pitää ilmoittautua uudelle esimiehelle xxxx:lle.

Ongelma tässä nyt on vaan se, että mä tein ennen eli ennen kesälomani alkua noita esimiehen töitä ja yksi mun alaisista on nyt tuo uusi esimies. Ei kai näin voi tehdä? Eli noin vaan siirretään pois entisestä työstä? En ole saanut mitään varotuksia töiden hoitamisesta huonosti tai mitään muutakaan sellaista joten aika äimän käkenä olen.

Olen koittanu koko päivän soittaa meidän osastopäällikölle ja luottikselle ja varaluottikselle, mutta kaikki ovat vielä lomilla eikä kukaan tunnu tietävän asiasta yhtään mitään.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijän on tehtävä työnantajan osoittamia tehtäviä... mutta ei tuollaista "alennusta" voi tehdä ilman erillistä sopimista.

Vierailija
2/3 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin toukokuussa esimies, kun palasin töihin heinäkuun puolivälissä, olin assistentti (ja ainoa, jolla tohtorikoulutus tässä tiimissä), uusi pomo koulutukseltaa merkonomomi ja palannut 6 vuoden perhevapaajaksolta töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YT:ssä lähtijöiden listalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi