Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalla "opettaja" oletetaan aina luokanopettajaksi.

Vierailija
09.08.2011 |

Se vähän kutistaa keskustelut ahtaaseen muottiin, mutta ei se mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin erilaisissa opetustehtävissä, joissa vaatimukset, haasteet ja ne hyvät puoletkin ovat hyvin erilaisia. Ja myös vaadittavassa koulutuksessa on isot erot.

Vierailija
2/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiaineen ope. Riippuu nääs siitä mikä on kutakin lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin ollut opettaja seksielämässä ja olen ollut itsekin opettaja, aloitus kertoo aloittajan suppeasta mielenkulusta kun ei osaa laajentaa käsitystä.

Vierailija
4/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on vielä luokanopettaja. Eli oletus tehdään omaa itseä lähellä olevan tilanteen mukaan. Itse olen aikuisopettaja ammattiopistossa, vaikka alunperin olen saanut luokanopettajan ja toimittajan koulutuksen.

Vierailija
5/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa aina muistetaan mm. mainita opettajien lyhyet työpäivät, jotka tosiasiassa ovat todellisia lähinnä luokanopettajien kohdalla.

On minullakin ollut opettaja seksielämässä ja olen ollut itsekin opettaja, aloitus kertoo aloittajan suppeasta mielenkulusta kun ei osaa laajentaa käsitystä.

Vierailija
6/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myös olettavat, että jokainen opettaja tienaa sen 2000 € / kk. Ahaa... Me olemme miehen kanssa molemmat opettajia, ja yhteiset kk-ansiot ovat n. 8000 euroa. Harkitsemme uudeksi autoksi Alfan Giuliettaa, ja eräs tuttava totesi, että kannattaisi varmaan tyytyä oman palkkatason autoihin. Okei... :D

Vierailija
7/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myös olettavat, että jokainen opettaja tienaa sen 2000 € / kk. Ahaa... Me olemme miehen kanssa molemmat opettajia, ja yhteiset kk-ansiot ovat n. 8000 euroa. Harkitsemme uudeksi autoksi Alfan Giuliettaa, ja eräs tuttava totesi, että kannattaisi varmaan tyytyä oman palkkatason autoihin. Okei... :D

Älä osta italialaista autoa. Se ei kestä hetkeä pidempään, ja häviät ne huikeat opettajan ansiosi.

Vierailija
8/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta italialaista autoa. Se ei kestä hetkeä pidempään, ja häviät ne huikeat opettajan ansiosi.

Ei ole ollut ongelmia, ainakaan Fiatin kanssa.