Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook keskustelusta, outoako?

Vierailija
09.08.2011 |

en ole käynyt pariin päivään facebookissa- ja äskön kaveri soitti, miks oon jatkuvasti offline-tilassa, enkä vastaa facebookissa edes viesteihin.

Eli minun nimeni näkyy hänellä sielä oikealla keskustelulistassa, kuitenkin "poissa olevana" eikä sellasena vihreenä pallukkana.

Mitä ihmettä? Onko joku mun tunnuksilla sielä kyttäämässä jotain, vai näyttääkö se nykyään iha sattumanvarasesti ne kaverit siinä keskustelu palkissa?

Kun ainaki ennen oli (kai) niin, että näky paikalla olijat, sekä ne "kuutamolla" olevat, mutta ei niitä, jotka eivät olleet edes kirjautuneena.

Help pleas?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muuttui niin, että rupes näyttää ihan sattumanvaraisesti kavereita siellä oikealla, näyttää siis monia jotka ei oo paikalla, mutta ei kaikkia jotka on paikalla. Se siis on jotenkin epäkunnossa, en usko, että tarkoituksella olis tuollainen.

Vierailija
2/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun nimeni näkyy hänellä sielä oikealla keskustelulistassa, kuitenkin "poissa olevana" eikä sellasena vihreenä pallukkana.

Help pleas?

niin, siis näyt poissaolevana,kuten oletkin. eli ihan oikein toimii. sun kaveris ei osaa tulkita niitä ikoneja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi vastata viestiin koska ei ole läsnä.

Aika perusjuttui.

Vierailija
4/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siinä oikeelle tulevassa palkissa on ainaski mulla melkein kaikki kaverit, mutta vaan niiden jotka on on-line vieressä on vihreä pallukka. Sano kaverillesi ettei "keskustele" kanssasi sillon kun vihreää palloa ei ole, sillä silloin et ole koneella...

Vierailija
5/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help pleas?

niin, siis näyt poissaolevana,kuten oletkin. eli ihan oikein toimii. sun kaveris ei osaa tulkita niitä ikoneja

ööh, niin. mutta kun ennen oli niitä kuutamolla olevia, eli jos oli tietyn ajan käyttämättä (10min?)facebookia, mutta kuitenkin olit KIRJAUTUNEENA, niin nimes kohdalle tuli se sellanen puolikuun muotonen merkki. TAI, jos kirjauduit ulos koneelta, näyit hetken vielä keskustelussa, mutta "poissa olevana".

Ei silloin minun tietääkseni siinä listassa näkynyt niitä, jotka eivät ole koko päivänä edes käynyt koneella!

Te ette ilmeisesti siis ole käyttäneet facebookia aiemmin...

ap

Vierailija
6/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin minun tietääkseni siinä listassa näkynyt niitä, jotka eivät ole koko päivänä edes käynyt koneella!

Ihan normaalia.

Vierailija
7/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se chattisysteemi meni vituilleen tuossa joitakin viikkoja takaperin, ja sen jälkeen on ollut tuollainen seko. Saatat tosiaan näkyä siellä oikealla, vaikka et olis viikkoon koneella saati fb:ssä käynyt. Sun kohdalla ei vaan ole sitä vihreää palluraa.

Vierailija
8/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis se muuttui vähän aikaa sitten sellaiseksi että näyttää siinä palkissa ihan randomisti niitä kavereita; oli käynyt siellä tai ei. Vihreä paikalla-pallo kertoo onko siellä, puolikuu ei ole paikalla.

Vierailija
9/9 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis se muuttui vähän aikaa sitten sellaiseksi että näyttää siinä palkissa ihan randomisti niitä kavereita; oli käynyt siellä tai ei. Vihreä paikalla-pallo kertoo onko siellä, puolikuu ei ole paikalla.

Puolikuu kertoo että on idle, ehkä jopa afk. Voi olla koneen äärelläkin, mutta FB ei ole ollut aktiivisena hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä