Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin eilen ekaa kertaa kirjastosta

Vierailija
09.08.2011 |

dvd elokuvia. Yksi seitsemästä elokuvasta toimi. Miten palautan ne? Jos sanon ettei kuusi dvd:tä edes alkanut pyörimään laitteessa, niin ajatteleeko siellä, että minä olen ne vioittanut? Kun en siis takuulla ole! Niitä ei ilmeisesti tarkisteta palautettaessa kun olivat jo valmiiksi rikkinäisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, kun palautat, ettei toiminu. Ei ne mitään sulta ala periä.

PS. Sulla voi myös olla aika heikkolaatuinen soitin, jos ei pienien naarmujen takia suostu levyjä pyörittämään. Mulla on läppärissä tuontyyppistä ongelmaa, mutta isolla ja tehokkaalla pöytäkoneella kyllä pyörii lähes kaikki naarmuista huolimatta.

Vierailija
2/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna vahingon kiertää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän noita varmaan tarkistellaan aika ajoin, mutta naarmuisia ovat ja laitteiden herkkyyksissä on eroja. Sinulla on varmaan kranttu laite, joka ei suostu naarmuisia pyörittämään. Ainakin isommissa kirjastoissa on yleensä hiontalaitteet levyille.

Sanot vain palautettaessa, että levyt olivat varmaan niin naarmuisia, ettet saanut omassa laitteessa pyörimään. Virkailija laittaa ne tarkistukseen/hiontaan/poistoon ja that's it.

Vierailija
4/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on aika vanha toi laite, joten voi olla että on kranttu naarmujen suhteen.

ap

Vierailija
5/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjastossa ole henkilökuntaa tarpeeksi jokaisen leffan tarkastamiseksi. Ne tarkastetaan joissa sanotaan jotain vikaa olevan.

Vierailija
6/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niille mitään oo tehty, ku eivät vieläkään toimineet, ku lainasin uudelleen. Kokeilin 3lla eri cd-soittimella... eli ei niille välttämättä edes tehdä mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän