Voiko tuota uuniin menevästä täyslihamakkarasta tehdäkään ruokaa kun päiväys tänään?
oletin että päiväys sama kuin toisessa paketissa eli 17.8 mutta onkin tänään:/
Kommentit (8)
Mikä ihmetys tässä on?
Oletan, että on oikein säilytettyä.
Mitä se täyslihamakkara on ja mitä meinaat siitä tehdä?
ihan simppeli uunimakkara voimuusilla ja keitetyillä juureksilla esim porkkanaa ja hapanimelämarinadissa pyöräytin ne+tuoresalaatti.
Tarkoittaa myös sitä että makkaran liha% 90, ei sisällä kamaraa, ei koneellisesti eroteltua lihaa eikä natriumglutamaattia.
Nuo detaljit siis seisoo paketin kyljessä.
Jälkkäriksi uunissa muhii mansikkamustikkapiirakka :)
ap
ihan simppeli uunimakkara voimuusilla ja keitetyillä juureksilla esim porkkanaa ja hapanimelämarinadissa pyöräytin ne+tuoresalaatti.
Tarkoittaa myös sitä että makkaran liha% 90, ei sisällä kamaraa, ei koneellisesti eroteltua lihaa eikä natriumglutamaattia.
Jälkkäriksi uunissa muhii mansikkamustikkapiirakka :)ap
Voismuusilla, pottumuusi jossa makkaraa seassa?
Sehän on ihan eri ruoka tyyliin lihaperunamuusisörssö.
Enkä ainakaan itse koskaan mössää makkaraa ja muusia toisiinsa, tosin meillä syödään makkaraa max 1x/kk.
ap
Jälkkäriksi uunissa muhii mansikkamustikkapiirakka :)ap
Voismuusilla, pottumuusi jossa makkaraa seassa?
Lihatuotteissa se on VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ. Ja jos tänään on viimeinen käyttöpäivä, niin hmmm... mietitääs hetki voiko tänään käyttää...
Onko noin aivottomia ihmisiä olemassakaan?
olen oppinut tod varovaiseksi päiväyksien suhteen, varsinkin mitä tulee liha-majoneesi ym tuotteisiin.
Liian monta x havainnut esim kanafilepaketin kannen kupruilevan pinkeänä vaikka päivämäärä ollut edes käsillä ja kun olen soittanut valmistajan palautenroon niin infottu että on alkanut "käymään" ja aivan pilaantunutta eli roskiin vaan.
ap*aivoton*
NO VOI TEHDÄ RUOKAA voi herranjumala. Jos ei nyt päälle hyökkää kun paketin avaat..