Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa että menin sanomaan pk:ssa että

Vierailija
09.08.2011 |

olen sairaslomalla. Vit..!! Teen hoitoalalla hommia ja sl pitkä. Enkä kyllä pysty olemaan lapsen kanssa muuta kun sisällä, joten parempi et 5v lapsi on pk:ssa. Kaupassa voin autolla käydä, mutten pysty esim. juoksemaan lapsen perässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai 5 veen perässä enää varsinaisesti tarvitse juopksennella.

Vierailija
2/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän aikaisemmassa pk:ssa ymmärsivät hyvin sairaslomat. (tyttö menossa uuten pk:hon ja eskariin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamiseen eikä lapsen hoitamiseen? Jos ap olisi terve hän olisi töissä.

Vierailija
4/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi voi päiväkodissa olla kun hänellä on siellä paikka.

Vierailija
5/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt just että kerronko vai en... olen sairaanhoitaja, nyt s-lomalla vaikeiden kipujen vuoksi, lapset tarhassa kun en jaksa hoitaa kotona ja myös osaksi sen takia kun sen hoidon jokatapauksessa joutuu maksamaan. En ole vielä sanonut mitään mutta kyllä ne varmaan on arvanneet koska olen hakenut ja vienyt lapsia epätyypillisiin aikoihin; siinä välissä ei millään ehdi työvuoroa heittää...

Oletko sitä mieltä siis ettei kannatakaan kertoa?

Vierailija
6/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan ymmärtää, mutta on sellanen olo etten voi missään liikkua. ap

Vierailija
7/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsella oli juuri 2kk kesäloma ja kaipaa kavereita. Ajattelin et reilua kertoa. ap

Vierailija
8/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt just että kerronko vai en... olen sairaanhoitaja, nyt s-lomalla vaikeiden kipujen vuoksi, lapset tarhassa kun en jaksa hoitaa kotona ja myös osaksi sen takia kun sen hoidon jokatapauksessa joutuu maksamaan. En ole vielä sanonut mitään mutta kyllä ne varmaan on arvanneet koska olen hakenut ja vienyt lapsia epätyypillisiin aikoihin; siinä välissä ei millään ehdi työvuoroa heittää...

Kerro asia reilusti niinkuin se on. Minua ainakin ärsyttää turha salailu asiassa, jonka hyvin voisi kertoakin.

Oletko sitä mieltä siis ettei kannatakaan kertoa?

Vierailija
9/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin välillä voi olla vaikeaa tajuta, miksi sairaslomalaisten lapsien täytyy huonoissakin keleissä olla pihalla "tappiin asti". Eli jos vaikka neljältä jo hakis eikä sitten viideltä...

Vierailija
10/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan, että olet tk-lääkäri?? Taidan olla se sama joka sanoo vahingossa kaikkea. Mene juttelemaan ammattilaiselle. Ongelmasi on tosi vakava, ihan oikeasti...

Epäilisin patologista valehtelua, joka oirehtii ainoastaan vauva-palstalla provoiluna. Tai sitten sulla on touretten syndrooma. Molemmat on aika pahoja sairauksia äiti-ihmiselle.

Vierailija
11/11 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan harmittele, sairasloma on sairasloma. Silloin levätään ja muutenkin jaksat paremmin hoitaa lapsia illat, kun ovat purkaneet osan energiastaan ulkoilemalla päiväkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi