voiko olla mahdollista
Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä. Minusta juoruillaan tai kerrotaan eteenpäin kaikki minun juttuni. Siis tiedän että kuulostaa tyhmältä jne mutta miksei jos halutaan jollekin pahaa ja halutaan liata hänen maineensa.
Kommentit (22)
mistäs minä tiedän juorutaanko sinusta?
=( mun elämä on yhtä vastoinkäymistä ja pelkoa...ei jaksa ja vielä jos ihmiset haluaa pahaa mulle.
"Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä."
Mihin tämä nyt liittyy?
tuo olisi pitänyt olla sulkeissa ja pilkku sen jälkeen. Kiitos kielipoliisi huomautuksesta!
Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä. Minusta juoruillaan tai kerrotaan eteenpäin kaikki minun juttuni. Siis tiedän että kuulostaa tyhmältä jne mutta miksei jos halutaan jollekin pahaa ja halutaan liata hänen maineensa.
Kansa jaksoi viikon verran olla kiinnostunut Norjan sarjamurhaajasta, sitten se alkoi unohtua. Mikään sinun tekemisesi ei ole sellainen, että se jaksaisi kiinnostaa muutamaa pahansuopaista sairasta ihmistä lukuunottamatta KETÄÄN. Ei ainakaan muutamaa minuuttia juoruilun jälkeen. Tosi monet luulevat olevansa monien ihmisten kiinnostuksen kohteita mutta he eivät ole. Jos joku ilkeä sukulaisesi jaksaa vuosikaudet mollata sinua muille, voit luottaa siihen että kukaan ei kuuntele/muista hänen juttujaan tunnin päästä.
en tiedä, tuntuu vaan että jotenkin ärsytän olemassaolollani muita. Huono itsetunto ja epävarma. Olen kuitenkin kait ihan ok näköinen. Tämä yhdistelmä sellainen mikä edesauttaa mollaamisen ja kiusaamisen ja juoruilun. Ei haluta että saavutan mitään.
Olisiko joku keino jolla voisit kohentaa sitä?
Millä itsetuntoa kohotetaan. En halua olla kuitenkaan muita ylempänä ylpeänä tai sitten alempanakaan. Haluan olla ja elää vaan kuten muutkin, ilman juoruja ym. ja omia unelmia tavoitellen. Ja haluisin tosi kivoja ja rehellisiä kavereita.
miksi/mistä ne (kaikki 100 000?) juoruilisivat?
juuri tuo mitä kirjoitin. Ja mokat mitä tehnyt/teen.
Voin kyllä 99% varmuudella luvata, että sinusta juoruilee vain lähimmät ystäväsi, jos hekään.
Voithan kokeeksi lähteä kaupungille pysäyttelemään ihmisiä. Esittelet itsesi ja kysyt mitä he ajattelevat sinusta kuulemistaan asioista. Niin saat vastauksen.
Oletko itse kova juoruilemaan ja mässäilemään toisten asioilla? Voisiko tällainen luulo johtua siitä?
Tuo kyllä varmasti pitää paikkansa jos olet katainen tai joku muu kapitalisti nilkki.
Tuo kyllä varmasti pitää paikkansa jos olet katainen tai joku muu kapitalisti nilkki.
En nyt ymmärtänyt? En uskalla tehdä tuota kysely testiä muuten hyvä idea. Vaatisi enempi pokkaa ja vähempi ikää. Eli nuori ja hullu, vanhempi hullu olisi jo outo. =)
tuo olisi pitänyt olla sulkeissa ja pilkku sen jälkeen. Kiitos kielipoliisi huomautuksesta!
en vain käsittänyt, miten tuo väkiluku asiaan liittyy :D
mä voisin kuvitella, että meidän perheestä aina toisinaan puhuttais tällä pienellä paikkakunnalla, mutta mua ei kyllä jaksa edes kiinnostaa, puhu kuka haluaa ja mitä haluaa.. toivottavasti saavat jotain juoruilustaan
ehkä olen taipuvainen vainoharhaisuuteen. Mutta ei olisi se kivaakaan tai reilua.
Olen kyllä ajatellut että siinähän puhuu jos oma elämä on niin tylsää että pitää mun tylsästä? elämästäni jotain juttua vääntää. =)
ap
olla vainoharhainen.
Lue edellinen kommenttini!
ap (joka uskoo teitä eikä mieti enään asioita)
onko sulla joku hoitosuhde johonkin?
häiritsee