Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko olla mahdollista

Vierailija
09.08.2011 |

Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä. Minusta juoruillaan tai kerrotaan eteenpäin kaikki minun juttuni. Siis tiedän että kuulostaa tyhmältä jne mutta miksei jos halutaan jollekin pahaa ja halutaan liata hänen maineensa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee

Vierailija
2/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs minä tiedän juorutaanko sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=( mun elämä on yhtä vastoinkäymistä ja pelkoa...ei jaksa ja vielä jos ihmiset haluaa pahaa mulle.

Vierailija
4/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä."

Mihin tämä nyt liittyy?

Vierailija
5/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi pitänyt olla sulkeissa ja pilkku sen jälkeen. Kiitos kielipoliisi huomautuksesta!

Vierailija
6/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellainen tunne että paikkakunnallani 100 000 ihmistä. Minusta juoruillaan tai kerrotaan eteenpäin kaikki minun juttuni. Siis tiedän että kuulostaa tyhmältä jne mutta miksei jos halutaan jollekin pahaa ja halutaan liata hänen maineensa.

Kansa jaksoi viikon verran olla kiinnostunut Norjan sarjamurhaajasta, sitten se alkoi unohtua. Mikään sinun tekemisesi ei ole sellainen, että se jaksaisi kiinnostaa muutamaa pahansuopaista sairasta ihmistä lukuunottamatta KETÄÄN. Ei ainakaan muutamaa minuuttia juoruilun jälkeen. Tosi monet luulevat olevansa monien ihmisten kiinnostuksen kohteita mutta he eivät ole. Jos joku ilkeä sukulaisesi jaksaa vuosikaudet mollata sinua muille, voit luottaa siihen että kukaan ei kuuntele/muista hänen juttujaan tunnin päästä.

Vierailija
7/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, tuntuu vaan että jotenkin ärsytän olemassaolollani muita. Huono itsetunto ja epävarma. Olen kuitenkin kait ihan ok näköinen. Tämä yhdistelmä sellainen mikä edesauttaa mollaamisen ja kiusaamisen ja juoruilun. Ei haluta että saavutan mitään.

Vierailija
8/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku keino jolla voisit kohentaa sitä?

Vierailija
9/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä itsetuntoa kohotetaan. En halua olla kuitenkaan muita ylempänä ylpeänä tai sitten alempanakaan. Haluan olla ja elää vaan kuten muutkin, ilman juoruja ym. ja omia unelmia tavoitellen. Ja haluisin tosi kivoja ja rehellisiä kavereita.

Vierailija
10/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi/mistä ne (kaikki 100 000?) juoruilisivat?

Vierailija
11/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo mitä kirjoitin. Ja mokat mitä tehnyt/teen.

Vierailija
12/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä 99% varmuudella luvata, että sinusta juoruilee vain lähimmät ystäväsi, jos hekään.

Voithan kokeeksi lähteä kaupungille pysäyttelemään ihmisiä. Esittelet itsesi ja kysyt mitä he ajattelevat sinusta kuulemistaan asioista. Niin saat vastauksen.

Oletko itse kova juoruilemaan ja mässäilemään toisten asioilla? Voisiko tällainen luulo johtua siitä?

Vierailija
13/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä varmasti pitää paikkansa jos olet katainen tai joku muu kapitalisti nilkki.

Vierailija
14/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä varmasti pitää paikkansa jos olet katainen tai joku muu kapitalisti nilkki.

En nyt ymmärtänyt? En uskalla tehdä tuota kysely testiä muuten hyvä idea. Vaatisi enempi pokkaa ja vähempi ikää. Eli nuori ja hullu, vanhempi hullu olisi jo outo. =)

Vierailija
15/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi pitänyt olla sulkeissa ja pilkku sen jälkeen. Kiitos kielipoliisi huomautuksesta!

en vain käsittänyt, miten tuo väkiluku asiaan liittyy :D

Vierailija
16/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin kuvitella, että meidän perheestä aina toisinaan puhuttais tällä pienellä paikkakunnalla, mutta mua ei kyllä jaksa edes kiinnostaa, puhu kuka haluaa ja mitä haluaa.. toivottavasti saavat jotain juoruilustaan

Vierailija
17/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen taipuvainen vainoharhaisuuteen. Mutta ei olisi se kivaakaan tai reilua.

Olen kyllä ajatellut että siinähän puhuu jos oma elämä on niin tylsää että pitää mun tylsästä? elämästäni jotain juttua vääntää. =)

ap

Vierailija
18/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vainoharhainen.

Vierailija
19/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vainoharhainen.

Lue edellinen kommenttini!

ap (joka uskoo teitä eikä mieti enään asioita)

Vierailija
20/22 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla joku hoitosuhde johonkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan