Suosittele hotellia Pariisissa
Ajattelimme äidin kanssa lähteä Pariisiin pidennetylle viikonlopulle.
Suosittele kohtuuhintaista hotellia josta olisi kätevä liikkua kaikkiin "must see" kohteisiin.
Kiitos :)
Kommentit (5)
siellä on niin paljon testattuja hotelleja. Me varaamme useimmiten hotellin accorhotels.comista tai booking.comista. Accorsilla esim. Mercure, Ibis tai Novotel hotellit kohtuuhintaisia. Alueena itse tykkään eniten asua Montparnassessa josta hyvät kulkuyhteydet. Kannattaa katsoa että hotelli on metroaseman lähellä.
http://www.hotel-normandy.com/Normandy_Hotel/Accueil.html
Se ei ole ihan niin hieno kuin netissä näyttää, mutta sijainti on loistava, aivan Louvren vieressä, kävelymatka oopperalle, minne tulee esim. lentokenttäbussi.
Huoneet ei ole musta 4 tähden tasoa, sanoisin niitä kolmen tähden huoneiksi. Jos haluatte luksus huoneet, niin en suosittele tätä. Itse pidin tästä siksi, että sijainti oli niin hyvä, hotellin taso muten ok, mutta ei mikään luksus. Aamupala ei kuulu huonehintaan.
Mä varasin lennot ja tän hotellin eBookersin kautta, ja hinta oli tosi kohtuullinen.
Eli suosittelen hinnan ja sijainnin puolesta, huoneet on ok, mutta ei luksusta ja ei musta 4 tähden, vaan kolmen tähden tasoisia. Metroasema aivan vieressä, joten kaikki nähtävyydet saavutettavissa helposti. Louvren puisto aivan kulman takana.
http://www.hotel-petit-belloy-st-germain-paris.federal-hotel.com/page_e…
Sijainti oli hyvä, lähellä Notre Dame ja metroasema jolla pysähtyi suoraan CDG-kentältä tuleva juna. Hotelliin kuului kiva aamiainen, vaikka aamiaishuone oli ahdas söimme usein "yläkerrassa" eli sellaisessa oleskelutilassa, toimi ok. Hotelli oli todella siisti ja sievä, pieni ja hyvin pariisilainen tunnelma. Hissiin mahtui juuri ja juuri kaksi ihmitä ja matkalaukku. Hotellilla oli myös iltapäivällä "teeaika" eli sai syödä vähän pikalounasta. Tullessa saimme sampanjalasilliset. Pieni ja ihana hotelli, ei mitään tusinatavaraa!
Novotel Paris Les Halles ja Timhotel Le Louvre.
Saattavat kyllä olla täynnä, ainakin nyt elokuun.
Ei mitään luksusta huoneiltaan, mutta sijainti on loistava molemmilla. Riippuu nyt tietenkin mitä aikoo käydä katsomassa, tuossa on ainakin taidetta kävelymatkan päässä ja metrolla loput.
Tero