Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia paluusta yhteen eksän kanssa?

Vierailija
09.08.2011 |

Millaisia kokemuksia teillä on paluusta takaisin eksän luokse? Onko kannnattanut?

Erosimme aikoinaan eksän kanssa, koska hän ei ollut valmis vuosienkaan jälkeen sitoutumaan ja perustamaan perhettä kanssani.

Uusi, alle vuoden ikäinen, suhteeni on aikamoisissa vaikeuksissa. Olen huomannut, että moni asia entisessä suhteessani oli paljon paremmin. Oli ystävyyttä ja kumppanuutta. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tunsin oloni rakastetuksi. Eikä mukana ollut uusperheen haasteita.

Olen alkanut ihmetellä, miksi oikein lähdin suhteesta?

Puhukaa minulle järkeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme aiemmin kun itse en ollut valmis vielä sitoutumaan kunnolla, mutta pian huomasin exäni olevan minulle tärkeä ja rakas. Nyt meillä meneekin paljon paremmin yhteen paluun jälkeen ja odotamme esikoistamme.

Suosittelen silti puhumaan kunnolla nykyisen kumppanisi kanssa ongelmistanne ja miettimään kunnolla onko eksäsi vieläkään kunnolla valmis sitoutumaan sinuun ja yhteiseen tulevaisuuteenne.

Vierailija
2/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ihan toistuvasti eksältäni juuri sitä hyväksyntää ja yhteistä tekemistä, mitä nykyiseltäni en saa. Luulen, että minun ja entisen välillä on vanhaa ystävyyttä ja rakkautta. En tunne häntä kohtaan minkäänlaista intohimoa. Kaipaan henkistä yhteyttä ja luottamusta, jota en koe nykyisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme samasta syystä: ei ollut valmis sitoutumaan. Puoli vuotta etsin epätoivoisesti sitoutumishaluista miestä mutta ainoa jonka löysin herätti minussa lähinnä vastenmielisyyden tunteita. Sitten en enää kestänyt olla yksin ja kinusin eksän takaisin. Tästä on 5 vuotta ja nyt olemme naimisissa ja meillä on lapsi. Ja kyllä, tiedän että puoli vuotta on tosi lyhyt aika mutta minä en oikeasti kestä olla yhtään yksin.

Vierailija
4/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että suhde entiseeni selventää minulle vain sen, että jollain tasolla uusi suhde on huonompi kuin edellinen eikä kumpikaan mies minulle oikea.

Vierailija
5/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen tunnen taas hyvin voimakasta intohimoa.