Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet päässyt tupakasta eroon?

Vierailija
08.08.2011 |

Pelkkä päätös lopettaa vai käytitkö jotain lääkkeitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-savukkeilla on moni lopettanut.

http://www.tavaratalot.com/2011/10/sauhutonfi.html

Vierailija
2/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin polttamala "joka toisen vaan".

Toimii minulla paremmin kuin totaalilopetus. Silloin tupakkaa ajattelee koko ajan. Poltan nykyisin ehkä 2 tupakkaa viikonloppuna, mutta saattaa mennä kuukausikin ilman. Joskus juhliessa voi mennä useampikin. Näin on mennyt jo vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopetan. En käyttänyt lääkkeitä, pelkkää tahdonvoimaa. Nyt vuoden ilman.

Vierailija
4/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin tupakoida yli 10 vuotta, mutta heti kun plussasin, lopetin samantien. Vauvan terveys oli motivaationa.

Vierailija
5/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut jatkaa enää senkään jälkeen.

Mies lopetti luettuaan kirjan Stumppaa tähän. Suosittelen!

Vierailija
6/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sen ohjeiden mukaan ja yli 3 ja puoli vuotta ilman savua.. :) Toimi minulla!

Vierailija
7/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Päätin lopettaa.

Nyt kun onnistus vielä päättämään lopettaa herkkujen syönti, että lopetuksen jälkeiset 16kg (2 vuodessa) lähtisi pois...

Vierailija
8/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tupakan himoon ei kuole. Se on vain tunne, joka tulee ja menee sitten taas pois. Tupakan himoa ei saa pelätä ja sen voi kestää, kun tietää, että se on vain hetkittäistä.

2. Vain sinä itse, ei kukaan muu, ohjaa kätesi ottamaan tupakan ja sytyttämaan sen. Kun päätät, ettet tätä yksinkertaista liikettä tee, et tule polttaneeksi tupakkaa.

3. Jos ajattelet: "EN SAA polttaa tupakkaa!" niin ajattelet pelkkää tupakkaa. Asia on ajateltava positiivisessa muodossa: "Valitsen savuttomuuden".

Kannattaa kokeilla näitä todella yksinkertaisia juttuja, huomaat ettet tarvitse mitään lääkettä etkä muutakaan apua tupakoinnin lopettamiseen.

Fyysiset oireet menevät parissa päivässä ohi, ja henkiseen riippuvuuteen voit todella tehokkaasti vaikuttaa noilla yllä mainitsemillani keinoilla.

Tsemppiä, onnistut kyllä!

T. 10 vuotta savuttomana, sitä ennen 15 vuotta aski päivässä :)

Vierailija
9/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin 17v. Ensimmäisen raskauden ajan tupakoin, toisen olin ilman kun testi plussaa näytti. Päätös lopettaa kokonaan syntyi kun kolmatta lasta yritettiin. Olin ollut vuoden tupakoimatta ennenkuin tulin raskaaksi. En käyttänyt mitään korvaavia. Jynssäsin pahimpina aikoina kloritella vessaa, kävelin hulluna ja söin fishermans friend pastilleja. Helppoa ei ole. Olen 4v ollut ilman ja joskus tekee vielä mieli. mutta se tupakoimattomuus ON MAHDOLLISTA! mieletöntä tahdonvoimaa ja meet vaan ihan hetki kerrallaan!! TSEMPPIÄ!

Vierailija
10/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme lapsen ja lopetin ennen kuin aloimme yrittää sitä sillä en ollut varma voinko sitten kuitenkaan lopettaa kun olen jo raskaana. Oikeastaan lupasin miehelle lopettaa. Ensin polttelin salaa töissä muutaman tupakan päivässä. Sitten kun plussa testi tuli niin ne pari tupakkaa/pv oli helppo jättää, etenkin kun viikonloput ja illat olin ollut ilman tupakkaa.

Vierailija
11/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 11 poltti reilua askia 13v. Nyt polttamatta yli 10v. Yhtä ainutta tupakkaa en ole polttanut. Kerran maistoin kun olin ollut 7v polttamatta ja joku valtava riippuvuus heräsi heti. Olisin halunnut vetää posket klommolla koko tupakan. Ja sen jälkeen toisen ja koko askin. Sen jälkeen en ole uskaltanut edes maistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme