Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmeessä toisille raha-asiat on NIIN hyshys?

Vierailija
08.08.2011 |

En tajua. Siis esim miksi joku HYVÄ YSTÄVÄ ei voi kertoa, minkä suuruisen lainan on ottanut? Jos multa joku kysyy, niin ihan hyvin voin vastata... En mä siitä sen köyhemmäksi/rikkaammaksi muutu, kun kerron.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]Jokainen saa toki itse päättää puhuuko niistä yleisesti vai ei. Helppoa, vai mitä ?

[/quote]

Eli jokainen saa todellakin aivan itse päättää avautuuko taloudellisesta ja terveydellisistä asioistaan vai ei... Sinä et voi siihen asiaan vaikuttaa... Voit kysyä ja saat vastauksen tai sitten et.

Vierailija
22/25 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ensin utelevat kaiken teidän asioista, alatteko rakentaa, paljonko se talopaketti maksaa, entäs tontti? Sitten kun vastavuoroisesti olet muka kiinostunut heidän rakentamisesta niin johan juttu loppuu lyhyeen.

tilanne johtui kyllä ehkä siitä ettei me tarvittu lainaa lainkaan talon rakentamiseen mutta se muka ystävyys päättyi anyway siihen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ensin utelevat kaiken teidän asioista, alatteko rakentaa, paljonko se talopaketti maksaa, entäs tontti? Sitten kun vastavuoroisesti olet muka kiinostunut heidän rakentamisesta niin johan juttu loppuu lyhyeen.

tilanne johtui kyllä ehkä siitä ettei me tarvittu lainaa lainkaan talon rakentamiseen mutta se muka ystävyys päättyi anyway siihen =)

että ystävät ovat huomattavasti heitä itseään varakkaampia. Ja sitä alkaa varomaan.

Vierailija
24/25 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siks, jos on puolison kans yhteinen laina ja on sovittu, ettei siitä muille puhuta... Siinähähän samalla pettäis puolisonkin luottamuksen, jos menis lavertelemaan...

Vierailija
25/25 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kyllä yleensä kysyttäessä,koska häkellyn niin täysin. Mutta olen sitten myös tosi nolona sen jälkeen - musta on _oikeasti_ noloa puhua rahasta. Oli sitten kyse lainasta, meidän tuloistamme tai ihan mistä vaan.

Itse en _ikinä_ kysyisi keneltäkään, millaisen lainan hän on ottanut. En tiedä edes sisarusteni asuntolainoista / tuloista yhtikäs mitään, enkä haluakaan tietää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi