Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nko noilla M& I kutsujen pitäjillä jokin bonustavoite

Vierailija
08.08.2011 |

eli pitääkö kutsuja olla tietty määrä kuukaudessa tmv ?

Rasittaa kun yksi tuttu on myyjä ja jatkuvasti , melkein viikoittain olisi kutsuja kun lähipiirin mammat buukkaa kutsuja.

Kuka ostaa kukausittain ylihintaisia lastenvaatteita ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissä jatkuvasti kutsuja joissa samat äidit lapsineen. Jos haluaa pysyä piireissä on melkein pakko käydä.

Vierailija
2/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa paljasti. Evätkai nuo mitään salaisuuksia ole. Ne myyjän ehdot löytyy puljun nettisivulta. Minusta on selvää että on jonkinlainen tavoite, ettei tilata halvalla esittelyvaaterekkiä vain ja myydä hyvällä voitolla huutonetissä. Minun myyjä on ainakin avoimesti kertonut.

mulla on kutsut parin viikon päästä. Esittelijä vahingossa paljasti että hänellä täytyy olla sovittuna 5 kutsut ennenkuin saa tilata syysmalliston. Siksi piti olla päivämäärä selvillä, vaikka aluksi puhuttiin vain elokuun lopusta. Mä asun ulkomailla mutta sama käytäntö varmaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjän pitää pitää 5 myyntikutsua per kk

ja saa 20% komissiota, ja saa 30% alennusta omista tilaamistaan vaatteista

Vierailija
4/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ikinä antaisi kenenkään yrittää myydä mitään ystävilleni minun kutsuilla

tehkoon tyonsä muualla

Vierailija
5/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole myyjä missään, mutta kutsuilla käyn mielelläni ja joskus jätän ostamatta jos en juuri silloin mitään tarvitse.

Samaten jos tulee kutsu ja en pääse/jaksa lähteä, ilmoitan vain, että en nyt tule.

Miten se teillä on niin vaikea ymmärtää, että vaikka kutsu tulee, sinne ei ole pakko mennä?

Tai sano myyjälle suoraan, että teillä on kalliita vaatteita, ei tarvi enää minulle kutsuja laittaa.

Aukaiskaa suunne hyvät ihmiset ja lopettakaa jonnin joutava valitus kaikesta!

Vierailija
6/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kutsut parin viikon päästä. Esittelijä vahingossa paljasti että hänellä täytyy olla sovittuna 5 kutsut ennenkuin saa tilata syysmalliston. Siksi piti olla päivämäärä selvillä, vaikka aluksi puhuttiin vain elokuun lopusta.

Mä asun ulkomailla mutta sama käytäntö varmaan Suomessa.

Vierailija
7/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelijällä tulisi olla kahdet kutsut viikossa, siis käydä kaksilla kutsuilla esittelemässä vaatteita.

Vierailija
8/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoikin haiskahtaa, varmasti jokin tulostavoite.

Minuakin ahdistelee jatkuvasti kutsuemännäksi.

Eipä siinä mitään, esittelijänä toimimimisessa siis. Mutta jokin järki pitäisi kulkea mukana jos kutsut samassa mammapiirissä kahden viikon välein !!! Emäntä vain vaihtuu...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme