Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tapasin tutun kadulla ja...

Vierailija
08.08.2011 |

Olin kävelemässä kotiin, tulin kaupasta. Tien toisella puolella näin tuttuni joka työnsi vauvaansa vaunuissaan ja tämän 13-vuotias tyttö käveli vieressä. Mukana oli myös tuttavani äiti eli niiden lasten mummo.

Välissämme oli autotie.

Vilkutin tutulleni ja huusin "moi!". Tämä vilkutti myös ja lähti ylittämään tietä, tuli tien toiselle puolelle jossa minä olen.

Tämä 13-vuotias otti pari askelta eteenpäin, oli aikeissa tulla myöskin tien yli.

Samassa tytön mummo huitaisi tyttöä kävelykepillään ja tyttö piteli vatsaansa. Mummo jatkoi menoa ja meni jonnekin kauas, ei näkynyt enää. Tyttö etsi seuraavan suojatien ja tuli sen yli ja meidän luokse.

Sanoin että ohhoh, mitäs nyt. Tyttö sanoi "Mummo hakkasi mua kävelykepillä kylkiluihin"

Tytön äiti ei sanonut mitään, ihasteli vain minun vauvaa.

Sanoin tytölle että kauheaa, sattuiko. Tyttö sanoi että sattuu :(

Juttelimme jotain vielä ja he lähtivät etsimään mummoa.

Hmm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementia/ alzheimer/psyyken sairaus.

Itse veikkaisin jälkimmäistä. Yleensä omaiset katsovat muistisairaan perään tarkemmin, varsinkin jos mummo yrittää jatkaa menoa omineen.

Vierailija
2/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei ehkä lyönnytkään, vaan huitasi kepin tytöön eteen merkiksi, ettei tyttö ylitä tietä ja keppi osui tyttöön ja lapsi liiotteli asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän julma keino joidenki mielestä, mutta mummin huitaisu voi joskus pelastaa tytön hengen..

äitihän näytti tytölle huonoa esimerkkiä ku ylitti tien mistä sattuu..

Vierailija
4/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se että eikö lasten äiti reagoinut tähän mitenkään??

Vierailija
5/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiehensä niin vaikea uskoa että "suojeli" tyttöä....

Vierailija
6/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tökki minua kipeästi kylkiluihin kun seisoin kaupassa lehtitelineen luona. Mummo olisi hyvin mahtunut viereeni, mutta halusi päästä juuri siihen missä minä satuin seisomaan.

Olisin kyllä voinut itsekin siirtyä toiseen kohtaan jos hän olisi pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän