Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄÄK! Ette arvaa mitä hoitolaukusta löytyi????

Vierailija
08.08.2011 |

Siivosin juuri hoitolaukkua jossa minulla on aina vaippoja, kosteuspyyhkeitä, varavaatteet, puhelin, lompakko ym. Sieltä sivutaskusta löytyi kaksi käytettyä nenäliinaa, olin vain työntänyt ne sinne nyt kesällä ja unohtanut.

Otin nenäliinat pois ja kas, niissä on ihmeellisiä vaaleankeltaisia pikku putkiloita, näytti ihan toukan tms. koteloilta!

Minua alkoi oksettaa. Kummassakin nenäliinassa oli useampi sellainen vaalea kotelo. Otin kiven ja koputin yhden niistä rikki, oli pakko varmistaa, että ne eivät olleen jotain siemeniä. Valitettavasti eivät olleet, sieltä tuli keltaista mössöä ulos! :(

Minua puistattaa, oksettaa, on paha olo.

Tuo hoitolaukku on ollut joka yö makuuhuoneessani.

En tiedä kauanko ne nenäliinat oli ollut siellä laukussa, mutta korkeintaan kuukauden! Olin unohtanut ne.

Mitä hyönteisiä ne voi olla ja mitä ne siellä tekee? :( Hirveä olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että jokainen ihminen nielee elämänsä aikana nukkuessaan jopa satoja hyönteisiä?

Vierailija
2/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole löytänyt hoitolaukusta mitään kahvilan lusikoista kummempaa.

Nuorempi lapsistani nappasi kahvilasta lusikoita vuoden vanhana ja niitä löytyi sitten vaunuista ja hoitolaukusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi nyt etsiä, onko meillä kotona sitten niitä hyönteisiä? Jossain ne on päässyt sinne hoitolaukkuun, kysymys kuuluu että sisällä vai ulkona?

Vierailija
4/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koputit putkilon rikki?

Jos se oli toukka, ei se olisi mitään mössöä ja kiinteä möhkäle.

Jos se oli vasta muna, ei sieltäkään koputtelemalla saa mitään ulos.

Ja mitä sitten, jos ne olivat hyönteisten munia. Et ole ikinä nähnyt teillä yhtäkään kärpästä?

Vierailija
5/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos et olis jo kertonut, olisin arvannut että oot löytänyt retkibanaanin. Sellaisen mustan jonka juuri ja juuri voi vielä banaaniksi tunnistaa, otettu Vappuna mukaan piknikille.

Vierailija
6/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vois varmaan olla vaik jonku kuoriaisen toukkia, niitä nyt näkee aina toisinaan sisällä. Tuskin teillä mitään erityistä hyönteishyökkäystä on päällä. Hävitä ne nenäliinat ja rauhotu. Jos jotain hyönteisiä näkyy, tuhoat ne. Ei se sen vaikeampaa ole. Ja muuten todennäköisesti useampaankaan toukkaan ei tarvi välttämättä kuin yhden/kaksi aikuista yksilöä, en nyt ihan varma oo niiden parittelusta.. :)

Vierailija
7/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kärpäsiä tai hämähäkkejä, myös ihan tavalliset ihravyökuoriaset ja jopa koiperhoset tekevät tuollaisia.

Sinuna soittaisin välittömästi tuholaistorjuntaan ja myrkyttäisin koko kodin. En suostuisi asumaan siellä muutamaan kuukauteen ennen kuin tuholaistorjunta on toistettu. Kaikki vaatteesi, lakanat, peitteet jne, on poltettava, koska niissä voi olla matoja. Lapsen pehmolelut myös kaatopaikalle, samoin nuket, joilla on hiukset.

Tuosta voi kehittyä helvetillinen painajainen, sillä normaalin ihmisen kodin lähelläkään ei ole hyönteisiä.

Vierailija
8/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi just kesällä niin et banaani mätäni hoitolaukkuun. Laukku haisee vieläkin vaikka sen pesin koneessa. Pari vaatettakin meni pilalle, kun tahrat ei lähteneet pesussa.

Vierailija
9/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi nyt etsiä, onko meillä kotona sitten niitä hyönteisiä? Jossain ne on päässyt sinne hoitolaukkuun, kysymys kuuluu että sisällä vai ulkona?

Mitähän sinun poskionteloissa tai nielussa loisii..?? =/

Vierailija
10/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että jokainen ihminen nielee elämänsä aikana nukkuessaan jopa satoja hyönteisiä?

Ei kyllä Suomessa, Afrikassa ehkä