Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä OPEILLE hammaslääkäriaikojen varaamiseksi

Vierailija
08.08.2011 |

Varatkaa aika kesälle, syyslomalle, joululomalle, talvilomalle. Vai eikö nämäkään riitä?

On se vaikeeta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syysloman olen ulkomailla, samoin hiihtoloman. Kesäloman vietän mökillä. Revi siitä.

Vierailija
2/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes yksityiselle sen saaminen on joskus vaikeaa, ja itsekin jouduin odottamaan tälle viikolle, koska kaikki hammaslääkärit oli lomalla, teki vain akuutteja hoitoja. En kyllä ole ope, mutta ainakin kunnallisella puolella sen ajan saaminen on tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä saa mitään aikoja toivoa, sen ajan otat minkä saat tai sitten olet ilman. Voi myös olla, ettei saa suoraan aikaa, vaan saa ajan jonoon.

Yksityiselle siis menen, ja niin tekevät kollegatkin.

Mieheni käy kunnallisella, joten vaikka itse en sitä kautta edes yritä, olen kuitenkin ihan selvillä siitä, miten ajat toimii ja millaisiin kellonaikoihin niitä saa. Sopii hyvin liukuvassa työajassa oleville, mutta mulle valitettavasti ei.

t.Ope

p.s. Koulujen loma-aikoihin monet kunnalliset palvelut toimivat kovin supistetusti, hammaslääkärit ja hoitajat varmaan silloin mielellään omien koululaistensa kanssa lomilla.

Vierailija
4/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä saa ajan milloin haluaa? Edes yksityiselle sen saaminen on joskus vaikeaa, ja itsekin jouduin odottamaan tälle viikolle, koska kaikki hammaslääkärit oli lomalla, teki vain akuutteja hoitoja. En kyllä ole ope, mutta ainakin kunnallisella puolella sen ajan saaminen on tuskaa.

Meillä saa muun kuin akuuttiajan suunnilleen 3- 4 kuukaauden päähän. Esim. kun varasin odottavan äidin ilmaista tarkastusta, soitin maaliskuun alussa ja ajan sain kesäkuun loppuun. Kävin tarkastuksessa, todettiin yksi reikä, jota en halunnut paikattavan heti, koska mulla oli huono olo. Sain seuraavan ajan lokakuulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän