Olen nyt kaksi päivää karpannut, tulos aamupainosta -2,6 kg.
Hiilarit on todella nimimissa. Lauantaina oli 16g ja eilen 10g.
Kommentit (14)
Näitä kun lukee niin vaan ihmettelee miten paljon leipää ja pullaa mammat normaalisti syö. :D
siis, jos haluu, et paino tippuu. teidän vasta karppauksen aloittaneiden kannattais lukee vähän perusteita tästä ruokavaliosta! kermaa ei todellakaan voi käyttää paljon, siinä on kyllä rasvaa, mutta myös hiilareita, jotka ovat maitosokereita! jos menee esim. 2dl kermaa/pv siinä on jo päivän hiilarit koossa. Itse olen karpannut monta vuotta ja kermaa nykyisin menee n. 1 dl päivässä, sekin kahvissa ja ruoassa. rahkaa en söis, mieluummin ehkä 1-2dl turkkilaista jugurttia ilman sokeria ja vaniljasokerihan on ihan sama kun tavallinen sokeri, hiilareiltaan, mieluummin siis hermesetasta tai muuta keinomakeuttajaa.
Otattehan huomioon, että salaatista ja vihanneksista tulee jo tarvittava hiilarimäärä/pv eikä hirveästi muuta hiilriruokaa voi syödä (siis, jos on tiukalla alle 20g kuurilla)
ja muistathan varautua siihen, että kun lopetat, nuo nesteet tulee takaisin.
Grammaakaan tuskin olet vielä laihtunut.
Jatkossa suosittelen syömään enemmän hiilihydraatteja,et saa noilla määrillä tarpeeksi RAVINTOAINEITA ruoasta.Tiukalla atkinsillakin syödään 20g päivässä.
kanaa
kananmunaa
pekonia
salaatteja
raejuustoa
rahkaa
karppinen leipää
mehukeittoa
Eilinen meni vähällä, koska karppinen leipä loppui:) (En syönyt yksin koko pussia.)
millaisia määriä sitten syöt lihaa ja noita muita päivittäin?
entäs liikunta?
itse syön n.100g jauhelihaa päivässä, n. 10 siivua meetvurstia, yhden bulgarianjogurtin, 3 näkkäriä (voita päällä). lisäksi kurkkua, satunnaisia hedelmiä (rypäleitä, viinimarjoja).
muu: lasi maitoa, lasi appelsiinimehua, kahvia, vettä
liikunta: pyöräilyä 1-2h/päivä, pientä 7,5 kg käsipainojen nostoa (n. 100 liikettä päivässä).
paino 80kg -> 77kg kymmenessä päivässä
juon vain vettä tai kivennäisvettä ja sitä mehukeittoa.
Lauantaina söin kaksi siivua leipää.
ap
Sekä aikaisemmalle kysyjälle, mielestäni tunnen kropassa painon laskun.
ap lisää vielä.
tänään karppauksen ja heti aamupalalla tuli 26 g hiilareita. Oisko hyvä loppupäiväksi kukkakaaligratiini ja kanaa, illaksi mustikkarahkaa ihan kermalla, onko ok?
koska itsekin vasta aloittelen. ap
koska itsekin vasta aloittelen. ap
vaan et eiks kermaa just pidä syödä että laihtuu? siksi ajattelin rahkan oikeen kunnon kerma satsilla. Ainut et sokeria ei kai sais laittaa, miten keinotekoinen sokeri? entä vaniljasokeri?
söinkin tuona päivänä valtavan patongin kun mies teki yllärinä mutta eilen sitten aloitin tarkemman dieetin, silti söin karjalanpiirakkaa ja nyt on jo -1,5 kg lähtenyt. Eli vaan vähän seuraamalla hiilareita. Ostin karppinen leipää, siinä hiilareita 5x vähemmän kuin ruisleivässä. Suosittelen seuraamaan hiilareiden käyttöä. Paljon olen syönyt mustikkarahkaa kermalla yms.