Milloinkahan minä saan taas töitä:´(
31.5 loppui työt ja yleensä tähän aikaanvuodesta olen ollut tietoinen missä ja milloin taas työni aloitan, jokaisen työpaikkani olen itse hankkinut.
Näin mennyt jo n.7v ajan.
Mutta nyt ei mitään tietoa mistään, ahdistaa niin että valvon yöt aika pitkälti:´(
Kommentit (7)
Sinä ilm olet pätevöitynyt kritsoimaan ja arvottamaan muiden murheita. Sellaiset ihmiset kuvottavat minua, tiedoksesi vain.
ap
että et ollenkaan, joten lopeta murehtiminen.
Sinä ilm olet pätevöitynyt kritsoimaan ja arvottamaan muiden murheita. Sellaiset ihmiset kuvottavat minua, tiedoksesi vain.
ap
Tarkoitin, että ole onnellinen, ette ole mun pöksyissäni sillä jos olisit et saisi enää ollenkaan töitä.
voin kertoa että ainakaan vauva-palstalta ei niitä töitä löydy.
Toisekseen vietin tätä palstailuhetkeä ennen 2h koneen äärellä etsimässä niitä töitä että pidä sinä turpasi soukemmalla!!
Ja ennenkuin alat narisemaan puhetyylistäni tms niin sitäkin se teettää paska-aivojen kohtaaminen +henkinen stressi ja paine jota aiheuttaa myös muukin kuin tämä työttömyys.
ap
voin kertoa että ainakaan vauva-palstalta ei niitä töitä löydy.
eihän sinua kukaan työkaveriksi halua.
Töissä ollessani minulla ei ole syytä olla äreä, silloin minulla on töitä enkä ole ahdistunut, stressantunut, itkuinen enkä valvo öitä murehtien.
ap
eihän sinua kukaan työkaveriksi halua.