Mitä kertoo ihmisestä se, että vanhasta suhteesta hypätään heti uuteen?
Kälyni on tällainen, vaihtaa miehen aina lennosta, muutetaan yhteen, yritetään vauvaa ja vuoden päästä erotaan.
Toinen kaverini (mies), muutti lapsuudenkotoaan suoraan naisen kanssa yhteen, tekivät lapsen ja kun avioliitto sitten päättyi, niin uusi nainen oli jo kieroksessa, muutettiin yhteen ja nyt 2v jälkeen on jo lapsikin tulossa tämän uuden kanssa.
Uusperheitä vastaan mulla ei ole mitään, mutta mua ihmetyttää tää lennosta vaihtaminen ja taas ja taas..
Itse ainakin nauttisin yksin olosta muutaman vuoden, jos joskus sattuisin eroamaan...
Kommentit (25)
Kannustat kuitenkin täällä muita ihmisiä arvioimaan toisia taustoja tietämättä. Se on se varsinainen syntisi: kannustat ja levität negatiivisuutta.
Hän pelkää yksinoloa eli itseään. Hän ei ole käynyt läpi entisiä erojaan, saatika ottanut niistä opikseen. Hän ei ole kehittynyt ihmisenä.
mieltä lapset on? Aikuisena niillä saattaa olla sulle paljonkin sanottavaa ja niitten käytöksestäkin voi päätellä paljon!
Minä vain joka tarpeeksi nähnyt näitä sen oikean etsijöitä!
masennusta? kuulostaa samantapaiselle toiminnalle kuin eräs tuttuni. hänellä vissiin todettu nyt se kaksisuuntainen mielialajuttu.
kertakäyttökulttuuria. erotaan helposti ja ilman tarkempia miettimisiä muutetaan taas uuden ihqun kanssa yhteen, tehdään lapsi ja taas erotaan, kun arki astuu kuvioihin.