Tajunvievät liitoskivut
raskausviikkoja olisi nyt 32+ ja liitoskivut alkoivat tuossa noin 29 viikolla mutta nyt ne on jo aika sietämättömät. syön päivittäin täydet määrät panadolia, olen kokeillut KAIKKEA minkä sanotaan auttavan, lepoa, liikuntaa.. paikkakuntamme lääkärit ovat vähän sellasia "kyllä se siitä, emme voi tehdä asialle mitään" mutta voiko tälle oikeasti tehdä jotain? joudun keskittymään ihan normaaleihin liikkeisiinkin täysillä ettei sattuisi niin paljoa. esim kun istuu ja nostaa vaikka jalan toisen jalan päälle. pahiten sattuu maatessa ja kun vaihtaa asentoa. joskus päiväni ovat sellaisia että makaan vain sängyssä yhdessä ja samassa asennossa ja mieheni tuo minulle ruokaa ja juotavaa.
Minulla on rv27 ja järkyttävät liitoskivut alkoivat noin viikolla 19. Alkuun ne veivät jalat alta kokonaan ja liikkuminen millä mallilla tahansa oli mahdotonta. Minulla erityisesti sivuttaisliikkeet tekevät kipeää, mutta nyt ne ovat hiukan hellittäneet, mitä vertaa muutaman viikon takaisiin.
Oletko kokeillut sellaista tukivyötä, joku taisi minulle kerran mainita siitä, mutta en itsekään ole vielä saanut aikaiseksi hankittua... Lisäksi lämmin kaurapussi illalla nukkumaan mennessä on vähän helpottanut.