Entä jos mies ei sopeudu intohimottomaan parisuhteeseen ja haluaa erota?
Vaikka lapsiakin on? Pitäisikö naisen teeskennellä ja antaa vaikkei itse haluaisi, jotta saisi lapsilla isän pidettyä?
Kommentit (5)
ja miettiä, miksi nainen ei halua. Onko vika suhteessa, johon voisi auttaa ulkopuolinen apu? Vai onko vika naisen omassa päässä, johon siihenkin voisi auttaa ulkopuolinen apu?
En siis tarkoita, että naisen täytyy olla aina valmis, mutta kyllähän parisuhteeseen seksikin mielestäni kuuluu. Ja ymmärrän kyllä, jos ei mies suostu elämään täysin seksittömässä suhteessa. Toki jos seksiä kuitenkin on, niin ehkäpä molemmat voivat joustaa määrässä...
varsinkin seksissä! törkeää petosta
Lapsilla kyllä isä säilyy vaikka eroaisittekin!
voihan se mies harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, jos nainen ei halua tehdä mitään asialle. Kyllähän seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen elleivät kumpikin ole aseksuaaleja, mutta tämä tiedetään yleensä jo silloin kun mennnään kimppaan. Eri juttu jos nainen haluaisi harrastaa seksiä mutta ei tiedä miksei halua, silloin hän yleensä itse etsii asiaan ratkaisua eikä vain tyydy tilanteeseen. Mutta ei se toinen osapuoli ole mikään kiimainen elukka jos seksiä parisuhteessa haluaa..
Eli siis seksiä voisi olla, mutta vain niillä ehdoilla, miten mies sitä haluaa harrastaa? Alistuuko nainen säillyttääkseen ehjän perheen, saamatta itse nautintoa seksistä?
Alkaa mennä hermot. Erotako vai karatako?