Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua suorastaan puistattaa teidän valittaminen.

Vierailija
07.08.2011 |

Jos olette lapsenne tehneet, olette varmaan ollete tietoisia että lapsista tulee kustannuksia. ei ole päivää jolloin täällä ei valitettaisi. Milloin vapoista ja niiden maksamisesta, milloin vaatekuluista... ja nyt syksyn tultua on alkanut koulukirja valittaminen.

EHKÄISY! Se on parhaimmillaan ilmaista. Ei tule lapsia. Ei lapsia ei kuluja.

Ja toinen, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Miksi yhteiskunta maksa tätä ja tätä. MIKSI PITÄISI?

Yhteiskunta eli me työssäkäyvät veronmaksajat. me maksetana muutenkin liian isoja summia veroja.

te pummit voisitte myös kokeilla työntekoa niin tietäisitte mistä puhun.

Elämä on sellainen kuin siitä itse tekee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on niin hyvin, niin mitäs sitten itse valitat? Ei kai suhun nyt toisten valittamiset pitäis koskea?

Vierailija
2/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oo pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette lapsenne tehneet, olette varmaan ollete tietoisia että lapsista tulee kustannuksia. ei ole päivää jolloin täällä ei valitettaisi. Milloin vapoista ja niiden maksamisesta, milloin vaatekuluista... ja nyt syksyn tultua on alkanut koulukirja valittaminen.

EHKÄISY! Se on parhaimmillaan ilmaista. Ei tule lapsia. Ei lapsia ei kuluja.

Ja toinen, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Miksi yhteiskunta maksa tätä ja tätä. MIKSI PITÄISI?

Yhteiskunta eli me työssäkäyvät veronmaksajat. me maksetana muutenkin liian isoja summia veroja.

te pummit voisitte myös kokeilla työntekoa niin tietäisitte mistä puhun.

Elämä on sellainen kuin siitä itse tekee.

ainoat täällä jotka valittavat, ovat näitä mainitsemiasi pummeja =D Sen verran täällä nimittäin ko. aiheista valitetaan, että olisi sossunluukut piukassa av-mammoja...

Vierailija
4/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan menee taas kouluun, menee paljon vähemmän ruokaa kun ne saa syödä siellä!

Kesät on sen sijaan ihan perseestä kun lapset ahmivat kokoajan kotona. Kaapit on tyhjät koko kesän. Kesäajoilta pitäisikin just siksi olla korotetut lapsilisät, nih.

Vierailija
5/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan menee taas kouluun, menee paljon vähemmän ruokaa kun ne saa syödä siellä!

Kesät on sen sijaan ihan perseestä kun lapset ahmivat kokoajan kotona. Kaapit on tyhjät koko kesän. Kesäajoilta pitäisikin just siksi olla korotetut lapsilisät, nih.

tuskin kukaan on sinua pakottanut tekemään kakaroita?

Vierailija
6/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen on melkeinpä ainoita asioita mikä on ilmaista ja mitä ei ole keksitty laittaa vielä verolle. Niinpä mä valitan niin paljon kuin tykkään ja ihan mistä asioista tykkään, perkele! Vaikka aamusta iltaan jos huvittaa.

Vierailija
7/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan on sinua pakottanut tekemään kakaroita?

Vierailija
8/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "puist puist"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme