G: onko Jussi Halla-aho mielestäsi suloinen?
Minun mielestäni hän on kapeine hartioineen ja hieman hukassa olevine olemuksineen sellainen suomen politiikan Woody Allen, jota tekisi mieli vähän paijata.
Siinä samalla lähtisi Jussin katkeruuskin.
Kommentit (10)
suuna kiemurtelevia kastematoja, ruumiinrakenne hentoinen ja jotenkin matomainen sekin. Ei oikein vastaa mun miesihannetta.
ja siinä mielessä omaa tiettyä vetovoimaa. Vaikea kuvitella sänkykumppaniksi, mutta bisselle voisin lähteä turisemaan kyllä.
sloisuuteen liittyy mun mielestä hyvyys ja tähän mieheen se ei liity yhtään. Ei ole myöskään viisaan oloinen, enemmänkin pikkutärkeän ja huumorintajuttoman oloinen omaan napaan tuijottaja.
siitä saa kuvan epärehellisestä ihmisestä
siitä saa kuvan epärehellisestä ihmisestä
Kun vähän kasvat ja näet maailmaa niin tajuat että ihmiset osaa valehdella myös katsoessaan suoraan silmiisi
Musta vaikuttaa vastenmieliseltä, vihaiselta ja negatiiviselta ihmiseltä. En viihdy sellaisten seurassa.
Jussi on vähän särmikäs mutta söpö!! Ja rohkea!! Sekä älykäs, verbaalivirtuoosi. Ei mikään joo-joo-mies.
Eli tykkään!!
Enemmänkin hän on viisas ja kyvykäs ja erittäin asiallinen. Samaa ei voi sanoa kaikista muista edustajistamme. Halla-Ahon tyyppisiä asia-argumenteillä pelaajia Suomen politiikka kaipaisi erittäin paljon, siis kaikkiin puolueisiin. Nythän tuonne pääsee kun on urheilija ja puhuu paljon paskaa.