Mihin ryhmään?
Mahtaako täältä löytyä valmista ryhmää nelikymppisille kuumeilijoille? Itse olen 39v. ja kaksi poikaa 12/02 ja 11/04. Vuoden lopulla aloitetaan kolmannen yritys ja nyt jo jännittää että näinköhän sitä kolmatta enää tulee. Molemmat pojat ovat saaneet alkunsa clomifeneilla, tosin olin silloin reilut 30kg lihavampi mutta nyt olen monta vuotta vanhempi joten... :) Mielelläni aloittaisin yrityksen nyt heti mutta tiedossa on vatsanahan kiristysleikkaus syksyllä ja haluan hoitaa sen pois alta ennen raskautta. Nyt moni avarmaan ajattelee että olisi parempi hoitaa raskaus ja vasta sitten mennä leikkaukseen mutta mulla tosiaan ylimääräistä nahkaa vatsalla aika reilusti ja se vaivaa enkä halua enää yhtään kauempaa sitä kantaa kuin on pakko. Mukavampi olla raskaana kun on vaan pallomaha eikä sen alla roiku "pussukkaa":))
Kommentit (2)
Onnittelut, olet karistanut paljon kiloja. Tuo minunkin oli tarkoitus tehdä, mutten saanut kuin 6 kg keväällä ja pois ja osa on palannut kesän aikana. :( Ajattelin nyt raskauden ottaa kuitenkin panostamalla syömiseen, vähentää hiilareita jne.
Olet mun kanssa samaa vuosiluokkaa, meillä ollut aikeissa neljäs ja varmasti se viimeinen ja nyt kyllä tärppäsikin. Tässä iässä ei kyllä hirveästi ole varaa venyttää vauvayritystä, mutta toivon että teillä käy tärppi sitten yrityksen alettua pikaisesti. Eihän tässä ole kyse kuin muutamista kuukausista. Onko sinulla nyt heti tuo nahkankuromisleikkaus? Niin että parantelet haavoja sitten muutaman kuukauden. Onnea siihenkin koitokseen!
Kuinka nopeasti muuten karistit kilot? Vaikuttiko nopea tahti siihen että nahkaa jäi? Teitkö vatsalihaksia tms.?
Kuukausikasoihin sitten vaan, nyt ei ainakaan meille "ikäihmisille ole omaansa".
Rakel juuri plussanneena
Täällä ei ole tällä hetkellä meille "varttuneille" omaa ryhmää ollenkaan. Minulla tulee mittariin huomenna kamalat 40 joten olisi kyllä aika kiva jos meille olisi oma ryhmä. Ilmeisesti meitä vanhempia kuumeilijoita on sen verran vähän ettei kukaan ole tullut ajatelleeksi perustaa omaa ryhmää.
Tule mukaan tuonne kuukausipinoon. Eli nyt menossa toukokuiset2012, sinne vaan mukaan kuumeilemaan.
Vai pitäisköhän meidän perustaa oma ryhmä vallan? Mitä mieltä olet?
Terkuin evis