Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen huomenna Siwaan töihin, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
07.08.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kouluttautunut vai etkö vain ole saanut parempaa paikkaa? Harmittaako koskaan että palkkasi on niin pieni?

Ei mulla ole mitään siwan kassoja vastaan, mutta jos mä oisin siwan kanssa, niin itse olisin ainakin tosi masentunut ja miettisin että mitä olen elämässäni tehny väärin että tähän olen päätynyt. Opiskelun ohella työn teon toki ymmärrän. Mutta en sen jälkeen.

Vierailija
2/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olisi rankkaa tehdä ko. työtä "oikeasti". Siwoja ryöstellään koko ajan ja muutoinki epävakaata hommaa. Opiskelen aivan eri alaa. Olen opintojen ohessa myös kirjakaupassa töissä ja se on melkoista luksusta verrattuna Siwaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siwan kassa saa ihan sman palkan kun Stockmannin myyjät.

Mulla on kysymys: Joudutko joskus olemaan yksin töissä?

Vierailija
4/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok. Yhtä hirveät oli S-marketissa.

Vierailija
5/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joudun olemaan yksin. Se on yksi syy miksi riennän syksyllä iloisesti takaisin kirjakauppaan! Eihän yksinolossa mitään vikaa ole jos kaikki menee hyvin. Mutta narkkarien pelmahtaessa kauppaan tai pullokoneen räjähdys samaan aikaan kassakoneen tilttauksen aikana aiheuttavat pienoista työstressiä.

Vierailija
6/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
7/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pakko lisätä, itse olin muuten myös opiskelujen ohella kirjakaupassa töissä ja se oli tosi mukavaa! Kiva että säkin olet viihtynyt.

Vierailija
8/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Saunapalvi ja eineskiusaukset. Minulla ei ole lapsia.

Vierailija
9/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tosin asiakkaan kanssa puhuin kahvin korkeasta hinnasta, mutta korkea se on muuallakin. Kirjakauppatyö on minustakin tosi mukavaa ja siellä on hyvä työporukkakin. Sillä alalla menee vaan melko huonosti ja siksi työvoimantarve on vähentynyt. Mutta jos joku myyjä olisin niin mieluusti kirjamyyjä :) Minkä ketjun palveluksessa olet itse ollut?

Vierailija
10/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omista kaupan tavaroita, joten ei onnistu ;)

Vierailija
11/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla ole mitään vaitiolovelvollisuutta?

Vierailija
12/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan lohduttava radiomainos helluntain aikoihin...

Vierailija
13/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli hyvä henki ja kaikki asiakkaat oli ihania. Tykkäsin tosi paljon. Ja jotenkin tuntui että asiakkaatkin arvosti myyjiä. Voisin kuvitella ettei marketin kassat saa niin suurta arvostusta kuin kirjakaupan myyjät, vaikka myyjän hommia molemmat.

Vierailija
14/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän näistä sais puhua, mutta en oo vielä kovin kummosia salaisuuksia paljastanu. Ja oon vaan vuokratyöläinen, joten mulla ei oo moraalia ;) Mutta en usko paljastaneeni mitään mikä ei yleisessä tiedossa jo muutoin olisi.

Vierailija
15/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myöskin Suomalaisessa :)

Vierailija
16/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmaduuni? Millaiset suunnitelmat pitkällä tähtäimellä vai meinaatko ihan jäädäkin sinne?

Itse en menis. Paitsi jos en muuta sais.

Vierailija
17/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, joka haluaisi "helpon" duunin

Vierailija
18/19 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato PAMin sivuilta palkat. Jos ei ole alalta työkokemusta tai koulutusta niin harjoittelijan palkasta on alettava.

Vierailija
19/19 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kouluttautunut vai etkö vain ole saanut parempaa paikkaa? Harmittaako koskaan että palkkasi on niin pieni? Ei mulla ole mitään siwan kassoja vastaan, mutta jos mä oisin siwan kanssa, niin itse olisin ainakin tosi masentunut ja miettisin että mitä olen elämässäni tehny väärin että tähän olen päätynyt. Opiskelun ohella työn teon toki ymmärrän. Mutta en sen jälkeen.

Olet onneton pyrkyri ja perseaukinen vielä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi