- Mistä ja miten löysit nykyisen puolisosi/ seurustelukaverisi?
Kommentit (23)
Tutustuttiin baarissa, kun oli samassa retkueessa yhteisiä tuttuja.
naapurin tyttö ja naapurin poika :). Hiekkalaatikolla tavattiin eka kertaa, mies mua neljä vuotta vanhempi :)
Elämäni rakkaus, ainoa mies kenen kanssa olen ollut sängyssä. Naimisissa nyt 9v, yhdessä 12v. Kolme lasta ollaan saatu :)
Aiemmin oli vähän kateltu sillä silmällä..
opiskeltiin samaa alaa, eka oltiin rinnakkasiluokilla 2v ja sit vuosi samalla luokalla. oltiin 21-22 vuotiaita. asuttiin erilään. ja nyt yhteinen yritys, ollaan naimisissa ja ihanaa on! lapsiaki on saatu. :)
Yhteiset tutut. Tutustuttiin baarissa, kun oli samassa retkueessa yhteisiä tuttuja.
Olimme myös rinnakkaisluokilla aiemmin.
Veljeni häissä. Hän oli silloin vielä naimisissa, mutta ihastuimme silmittömästi. Puolisen vuotta pidimme yhteyttä puhelimitse ja kirjoitellen, mutta sitten oli pakko vetäytyä. Hän yritti koota avioliittoaan pari vuotta.
Kun erosta sitten kuitenkin tuli tosiasia, sain tekstiviestin uudesta kotiosoitteesta. Siitä se sitten lähti. Nyt on 8 vuotta koossa.
ja kyllä mies seurusteli pikkusiskoni kanssa, mutta heidän erottuaan rupesi minua piirittämään ja täs nyt ollaan...
Kuten aiemmatkin mieheni. On tärkeää, että on sama musamaku. ;)
oli samat eli kännissä ja baarissa. Kyllä sen nyt 5 vuotta ja 1 lapsi myöhemmin huomaa mistä miehen on hakenut aikanaa. Siellä se taas menee.
ja kyllä mies seurusteli pikkusiskoni kanssa, mutta heidän erottuaan rupesi minua piirittämään ja täs nyt ollaan...
Omani löysin sinkut.netistä.
Kyllä kannatti =)
10v naimisissa, 14v yhdessä, kolme yhteistä upeaa lasta
Olin sikapäivillä annostelemassa hernekeittoa. Mieheni tuli hakemaan sitä. Ja haki sitten neljä kertaa lisääkin... En tajua, mulla oli hiusten suojana semmonen keittiömyssy, vaatetta päällä monta kerrosta (ulkona tuntikausia pakkasessa) ja en takuulla ollu hehkeimmilläni. Mitä ihmettä se mussa näki??? :-D
Nyt 16v.yhdessä ja kolme lasta :)
Tiesin hänet nimeltä ja ulkonäöltä, oli käynyt asentamassa kämppikselleni verkkokortin. Mutta myöhemmin tutustuin IRCin kautta ja mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen. Nyt 11,5 vuotta jo naimisissa.
Olin sikapäivillä annostelemassa hernekeittoa.
Parin tunnin jälkeen tiesin, että tuossa on puolisoni. Ja miehellä oli samat ajatukset ;)
Nyt olemme olleet naimisissa jo vuosia ja perhe kasvanut kahdella lapsella.
Pitää vielä mainita, että kyseessä ei ollut ns. salamarakastuminen. Ennemminkin tunne, että olen kohdannut parhaimman ystäväni ja juttu luisti. Rakastuminen tuli vasta yhteisten kokemusten myötä ja tunne on vain vahvistunut vuosien aikana.
muistaa minut heti ensitapaamisestamme. Minä olin silloin 1vee joten en muista:D