Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heräätkö miehesi kanssa klo 5, jos..

Vierailija
06.08.2011 |

.. hän on lähdössä harrastusmenoonsa viikonloppuna ja syötte yhdessä aamupalan vai heräätkö oman aikataulusi mukaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes keittäisi kahvia, vaan joisi ne huoltsikalla matkalla, ettei herätä koko taloa.

Vierailija
2/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään muusta syystä kuin lapsen takia ,mennäkseni töihin tai että olen sairas enkä saa nukuttua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voisin noustakin, mutta jos kauheasti väsyttäisi niin sitten en.

Vierailija
4/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousen muutenkin ennen kuutta

Vierailija
5/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan aikuisille pojilleen kunnon aamupalaa, kun nämä lähtivät metsälle. Meillä on paljon huonompi palvelu :)

Vierailija
6/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuskin syötäisiin sitä klo 5 aamulla

Vierailija
7/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää aamuisin silloinkaan, jos mies lähtee työmatkalle ja nousee viideltä. Eikä hän syö aamupalaa tuohon aikaan koskaan kotona ja minulle ei todellakaan muistuisi mikään noin aikaisin.

Vierailija
8/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että herään aina tuollaisissa tapauksissa samaan aikaan mieheni kanssa ja mietin, että olenkohan kamalan "vanhanaikainen". Kuten joku anopistaan kertoi. Ihan vaan kiinnostaa, miten muut elää =)

Vierailija
9/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että herään aina tuollaisissa tapauksissa samaan aikaan mieheni kanssa ja mietin, että olenkohan kamalan "vanhanaikainen". Kuten joku anopistaan kertoi. Ihan vaan kiinnostaa, miten muut elää =)

ole, jos oikeasti haluat herätä.

Vierailija
10/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päinvastoin vannotan olemaan todella hiljaa, jotta minä ja lapsi emme vahingossakaan herää.

Pitkään nukkuminen viikonloppuaamuisin on elämämme suola, sitä älköön mikään häiritkö!

Vierailija
11/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan parisuhteen tavoista osoittaa huomiota tai välittämistä.

Meillä on paljon sellaisia "huomaavaisuustapoja", jotka muiden mielestäv voivat olla vanhanaikaisia tai ylimakeita.

Menen yleensä ovelle vastaan antamaan pusun, kun mies tulee töistä. Kysyn miten työpäivä meni. Aina.

Hän puolestaan ei anna minun kantaa koskaan kauppakasseja. Availee ovia, antaa takkinsa ja kastuu mielummin itse vesisateessa. Tuo minulle viltin jalkojen päälle, kun katselen telkkaria. Tuo teemukin käteen. Antaa minun nukkua, kun väsyttää, vaikka itsellään olisi työpäivä takana.

MInä taas hoidan "pikkuvaimon hommat" mukisematta. Pyykkään ja pyöritän taloutta.

Vierailija
12/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tullaan kaupasta vaikka viiden ostoskassin kanssa, niin tietysti minäkin niitä kannan! naurettavaa.

siis viitateen tuohon yhteen dilleen.

Vierailija
13/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamun torkku, enkä todellakaan pystyisi moiseen... tosin mieheni ei lähtisi mihinkään vapaaehtoisesti klo5 :) mutta saatan kyllä tehdä mieheni vuoksi muita "uhrauksia" ja paljon suurempiakin, mutta en heräisi, koska mielestäni se olisi turha huomionosoitus

Vierailija
14/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin sen verran, että ennen lähtöä mies herättää, ja pitääkin herättää, jotta voin saatella ovelle ja vähän suukotella. Siitä takaisin sänkyyn.

Joskus olen herännyt miehen kanssa yhtä aikaa ja laittanut aamupalan sillä välin kun hän on suihkussa. Harvemmin tosin.

Vierailija
15/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noussut kun miehellä on ollut aikainen lähtö työmatkalle, joka on jännittänyt häntä. Olen myös edellisenä iltana osallistunut pakkaamiseen (olen meistä se parempi pakkaaja). Se on sellaista arjen hellyyttä.

Olen tolkuttoman aamu-uninen, mutta vähintään on aina halailtu ja pussailtu ennenkuin mies lähtee.

Mieskin on aina auttanut ja tukenut minua kun minun on pitänyt olla oman sisäisen kelloni mukaan liian aikaisin jossakin.

Nyt tulin ajatelleeksi, etten muista että mies olisi lähtenyt mihinkään harrastusmenoonsa klo 05. Hän soittaa bändissä, eli joskus on saattanut tulla kotiin tuohon aikaan. Silloin EN ole noussut syömään hänen kanssaan aamupalaa. :D

Vierailija
16/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan noin aikaisin. Mutta työmatkoille lähtee ja en ole yleensä noussut, mutta herännyt kyllä, halittemaan ja pusuttelemaan, läheisyyden tunteminen ja näyttäminen on meidän suhteessa tärkeää. Sitten mies nousee ja itse jään nukkumaan.

Vierailija
17/17 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee ehkä siitä, että mies on tehnyt monena kesänä luontokartoituksia, ja lähtee töihin 02-05 välillä. En todellakaan nouse niihin aikoisin jotta saisimme syötyä aamiaista yhdessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän