Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset yli 50-vuotiailla naisilla

Vierailija
06.08.2011 |

Mitä mieltä olet yli 5-kymppisistä naisista joilla pitkät hiukset? Siis vähint. hartioille? Ja kampauksena yleensä poninhäntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yli 50-vuotiaanakin. Ei ohut pitkä hiirenhäntäletti ole kaunis 20-vuotiaallakaan. Miksi pitäisi leikkauttaa joku kamala pottakampaus vain iän takia?

Vierailija
2/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on upea nainen pitkissä kiharoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvan näköinen. Ohut ja harva, pitkä tukka ei sovi kenellekään.

En aio luopua omastani, jos se pysyy leijonanharjana. Olen yli 40 ja tukka on 55cm pitkä, mittasin ;)

Vierailija
4/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kamalampaa kuin suomalaiskansaallinen kanapersetukka. Kampaajilta pitäisi kieltää niiden leikkaus.

Vierailija
5/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti kun omaa ikää kertyy, niin olen tullut vähän avarakatseisemmaksi.

Mielestäni tärkeintä on, että hiukset ovat hoidetun näköiset. Nuorena vielä voi pärjätä hapsottavalla ponnarilla ja nuoruuden vuoksi näyttää ainakin siedettävältä, vanhemmalla pitkien hiusten pitää olla ehdottomasti laitetut ja hyvin leikatut. Mutta kyllähän näitä tapauksia näkeekin kaduilla, ja hyviltä näyttävät.

Vierailija
6/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ajatella, että ovat niinkuin mä.

Köyhiä, ja leikkaavat itse hiuksensa. Helpompaa kun pitää jotakuinkin hartiapituisena.

Vierailija
7/7 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisen näköinen,hoidettu, pesty ja jotenkin laitettu (siis joko siististi auki tai siististi kiinni) pitkä tukka on aina kaunis. jotenkin nolompaa on juuri ne keski-ikään tulleet tai sitä lähestyvät naiset jotka leikkaavat sen kananpersekampauksen skunkkiraidoilla tai ah niin pirteällä punaisella/violetillä. yöks.