Pitkät hiukset yli 50-vuotiailla naisilla
Mitä mieltä olet yli 5-kymppisistä naisista joilla pitkät hiukset? Siis vähint. hartioille? Ja kampauksena yleensä poninhäntä.
Kommentit (7)
ja hän on upea nainen pitkissä kiharoissaan.
vahvan näköinen. Ohut ja harva, pitkä tukka ei sovi kenellekään.
En aio luopua omastani, jos se pysyy leijonanharjana. Olen yli 40 ja tukka on 55cm pitkä, mittasin ;)
Mikään ei ole kamalampaa kuin suomalaiskansaallinen kanapersetukka. Kampaajilta pitäisi kieltää niiden leikkaus.
mutta ilmeisesti kun omaa ikää kertyy, niin olen tullut vähän avarakatseisemmaksi.
Mielestäni tärkeintä on, että hiukset ovat hoidetun näköiset. Nuorena vielä voi pärjätä hapsottavalla ponnarilla ja nuoruuden vuoksi näyttää ainakin siedettävältä, vanhemmalla pitkien hiusten pitää olla ehdottomasti laitetut ja hyvin leikatut. Mutta kyllähän näitä tapauksia näkeekin kaduilla, ja hyviltä näyttävät.
voisin ajatella, että ovat niinkuin mä.
Köyhiä, ja leikkaavat itse hiuksensa. Helpompaa kun pitää jotakuinkin hartiapituisena.
luonnollisen näköinen,hoidettu, pesty ja jotenkin laitettu (siis joko siististi auki tai siististi kiinni) pitkä tukka on aina kaunis. jotenkin nolompaa on juuri ne keski-ikään tulleet tai sitä lähestyvät naiset jotka leikkaavat sen kananpersekampauksen skunkkiraidoilla tai ah niin pirteällä punaisella/violetillä. yöks.
vielä yli 50-vuotiaanakin. Ei ohut pitkä hiirenhäntäletti ole kaunis 20-vuotiaallakaan. Miksi pitäisi leikkauttaa joku kamala pottakampaus vain iän takia?