Mitä hyvää on 3 vuoden ikäerossa?
Mulla on omasta lapsuudestani kokemus, että tuo on huono ikäero, liian iso. Liian erilaiset leikit ja erilaiset kaverit.
Kommentit (5)
Mulla on omasta lapsuudestani kokemus, että tuo on huono ikäero, liian iso. Liian erilaiset leikit ja erilaiset kaverit.
ja meillä on.
Edellinen saa olla ihan rauhassa pieni, ettei tule toista vievään reviiriä.
2-vuotiaskin on vielä niin pikkuinen, mutta jo kolmevuotiaana paljon isompi, ja on tilaa paremmin toiselle = vauvalle.
Meillä myös ikäerona 4v. On ehkä hieman liikaa, mutta silti ok.
En olisi missään nimessä halunnut pienemmillä eroilla.
Jokainen pikkulapsiaika omalla ajallaan, vuorollaan. Ei yhtäaikaa.
5 vuoden ikäero on molempien lapsien kannalta kaikista paras. En muista tarkemmin, mutta tämä oli tutkimustulos.
Meitä on niin monenlaisia, ja se mikä menee jossain perheessä yhdellä tavalla ei mene toisessa samoin;)
5 vuoden ikäero on molempien lapsien kannalta kaikista paras. En muista tarkemmin, mutta tämä oli tutkimustulos.
Oman kokemuksen mukaan tosiaan oli mahtava saada sisarus siinä iässä! :)
suositellaan kotihoitoakin. Eli silloin tarvii vielä äitiä enemmän ja on isompi juttu saada sisarus, kuin isompana. Ja toki toiset väittää ettei sisaruksen saaminen ole mikään trauma lapselle, mutta mielestäni vertaus toisesta naisesta on tässä hyvä. Eli kuvittele itse, miltä tuntuisi, jos miehesi toisi kotiin toisen vaimon, jonka kanssa voisit sitten jakaa elämäsi ja miehesi.