Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottava se on - hunaja tehoaa huuliherpekseen Zoviraxeja yms. paremmin

Vierailija
05.08.2011 |

Luin taannoin linkkejä, joissa oli todettu hunajan olevan tehokas huuliherpes"lääke" ja kovasti skeptinen olin...

Mutta kun eilen alkoi taas suupieiessä tykyttää ja ekat rakkulat alkoivat nousta, lätkäisin päälle kerroksen juoksevaa hunajaa. Eivät rakkoloita tyystin poistaneet, mutta niitä tuli paljon vähemmän ja pienempinä kuin yleensä eivätkä ole olleet YHTÄÄN niin kipeitä ja pahannäköisiä kuin yleensä.

Nyt kun olen sitä muutaman kerran päivässä sipaissut suupieleen niin paraneminenkin näyttää olevan paljon nopeampaa kuin apteekin rasvoilla.

Eli suosittelen tätä halpaa ja toimivaa keinoa kaikille tästä riesasta kärsiville! :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zovirax on paras. Kun laittaa heti, kun alkaa kihelmöidä.

Vierailija
42/43 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjkbv kirjoitti:

No kyllä se vaivaa toista viikkoa kirvelee ja tykyttää ja karsee keltanen rupitöhnä kestää vaik kuinka kauan. Mieluummin sen parissa päivässä taltuttaa jos keino on.

Mulla ollut huuliherpes ikäni, n. 60 vuotta. Välillä tiheämmin, välillä pitkiä aikoja ettei. Stressi usein laukaisee. Mulla se kestää aina  viikko ja pari päivää jos käytän mitä tahansa tököttiä, ja 7-9 päivää jos en käytä mitään ja annan vaan kuivua aikanaan. Joten aivan sama käyttääkö tai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vuosia jatkuneeseen joka viikko ilmaantuvaan huuliherpesongelmaan ratkaisun ihan vahingossa! Lääkkeet on kokeiltu, samoin esim. lysiini, joka ehkä hieman lievensi ongelmaa. Tilasin Saksasta Mucos Pharman Wobenzym Immun -nimistä entsyymivalmistetta ihan muuhun terveysongelmaan. Nyt olen tehnyt iloisen havainnon, että huuliherpes ei ole ilmaantunut viikkokausiin! 😊😊😊 Ei näy eikä tunnu! Muuta en ole elämässäni muuttanut, joten uskon tuon valmisteen jotenkin auttaneen tähänkin ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan