Burana Pore - onko mitään pahemmanmakuista? :C yöks
Kommentit (9)
Ite kerran join sellasta krapulapäänsärkyyn ja oli kyllä aika kamala kokemus..ei jelpannu makuun, vaikka laitto mehun sekaan. Aspirin zipp on parempaa jos pakko olla poreena.
Melkein yhtä paha makukokemus,mitä malarialääke jota piti joskus Intian reissua varten syödä useamman päivän ajan. Se maku oikein puistattaa..
Panacod pore on kamalan makuinen myös, mutta vaikutus on taattu.
En ole kokeillut, mutta Panadol Hot mustaherukka oli kyllä kans ihan järkyttävää, kun siinä on sitä mentolia. Lapselle tarjosin ja ihmettelin miksei halunnut juoda, kunnes itse maistoin... Ihan karseeta!
Suolaisen makuista se lähinnä on. Ja polttelee vähän suupieliä. Mutta on minusta kaikkein nopein särkylääke auttamaan, ja krapulaan toimii minulla parhaiten kaikista. Otan yleensä 2 kerralla kun tarvin, niin vartissa jo kauheakin särky alkaa helpottaa.
Yup, maistuu ihan pyykinpesuaineelle (: mutta menee
Tää uusi Burana Hot on myös täysin käsittämättömän pahaa. Miksi meninkin kokeilemaan tutun ja turvallisen Finrexinin korvaajaksi (no, koska helposti tulee otettua burana-tabletteja jos juoma ei riitä ja niinhän ei saisi tehdä ja ajattelin että tässäpä ratkaisu...mut hyi YÖK!). Selvästikään ibuprofeenin maku on niin kamala ettei sitä saa peitettyä oikein millään. Joku pesuaine tulee eniten mieleen.
Kaikkein pahimman makuiset lääkkeet ovat minulla olleet V-Pen-antibiootti ja yksi kortisoni, olikohan Medrol tai jotain sinne päin. Kammottava maku jäi suuhen vaikka kuina nopeasti nielaisi.
EI KAI SITÄ MAUN TAKIA JUODAKAAN!