Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö miesystäväni luo vai en?

Vierailija
05.08.2011 |

Sovittiin eiliseksi treffit, joiden päätteeksi hän humalassa sanoi mulle tosi rumasti, lähdin kotiin.

Mutta mulla on häntä tosi kova ikävä. Lisäksi hän pyysi anteeksi puhumisiaan ja katuu kovasti. Haluaisin mennä.

Leikinkö nyt loukkaantunutta, enkä mene hänelle vaikka tuo pyysi?

Jätänkö koko äijän, koska tämä ei ollut eka kerta?

Viikolla meillä on aika vähän aikaa tapailla töiden vuoksi. Nyt mulla olisi edessä yksinäinen viikonloppu ja kaksi seuraavaan viikonloppua olen kiinni.

Mitä mä teen? Ahdistun täällä kotona.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suustaan, niin mene ihmeessä.

Vierailija
2/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Oletko miehen kanssa vain, koska sulla ei ole muutakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin eiliseksi treffit, joiden päätteeksi hän humalassa sanoi mulle tosi rumasti, lähdin kotiin.

Kerro nyt mitä se sanoi? Helpompi tehdä johtopäätöksiä...

Vierailija
4/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teidän suhde on, miten kauan olette tunteneet jne.

Periaatteessa sanoisin, että jos tämä ei ollut eka kerta ja harkitset eroa, niin älä mene.

Yksinäinen viikonloppu on huono syy jatkaa huonoa suhdetta. Mitäs jos otat yhteyttä johonkin tyttökaveriin ja keksitten jotain kivaa tekemistä viikonlopuksi?

Vierailija
5/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vittuun. Idiootti ja kusipää.

Vierailija
6/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se useinkin?

Vierailija
7/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vittuun. Idiootti ja kusipää.

Selvä case: JSSAP

Vierailija
8/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juo usein, joskus ei.

Tulee aina humalassa riidanhaluiseksi.

Vierailija
9/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet ja sama toistuu?

Vierailija
10/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä yli 4 v. Jos vuosia olisi vähemmän, jättäisin kyllä koko miehen.

Tiedän, että hänellä on ylimääräisiä paineita töihin liittyen. Mutta ei se kuitenkaan oikeuta tiuskimaan/vittuilemaan mulle.

Vierailija
11/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei muuten ole väkivaltainen.

Ennuste suhteelle kyllä tosi huono pidemmän päälle jos ei viinasta pääse eroon tai käyttöä rajoitettua.

Ihmissuhteet on usein vaikeita.

Vierailija
12/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en vain käsitä, miten huonoja kumppaneita naiset usein sietävätkään.

Jätä tällainen mies, selvä kävelevä ongelmakimppu. Hyviä, huomaavaisia ja kilttejä miehiä on vapaana enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
13/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko suhde muuten hyvä, eli kunnioittaako mies sinua, onko teillä mukavaa/läheistä/lämpimät välit, pystyttekö puhumaan, onko kivaa?

Jos näin on, en välittäisi yhdestä/parista suutuspäissään sanotusta sanasta. Eihän tuo varsinaisesti mennyt edes mitenkään henkilökohtaisuuksiin, ei loukannut, ei halveksinut.

Suutuspäissään ihminen herkästi sanoo tuollaisia tyhmiä, vaikkei tietysti saisi.

Vierailija
14/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Aloin vain ihmettelemään, miten sinulla on nyt niin tylsää kotona, kun toisessa viestiketjussa kerrot että sinulla on 5 lasta ja niin kamalasti hommaa, ettet ehdi mitään muuta tekemäänkään yksinhuoltajana, kuin hoitamaan lapsia? Todella hienoa, jos tilanne on helpottunut ja lapset ovat nyt välillä isällään! :)

Mutta tuollaista käytöstä sinun ei tarvitse sietää. Olen ollut kohta 5 vuotta mieheni kanssa ja kertaakaan hän ei ole minua käskenyt painumaan vittuun tms törkeää. Toivon, että löydät mukavamman miehen itsesi ja lastesi rinnalle.

Vierailija
15/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, yhteishuoltajuus exän kanssa ja lapset nyt ex-appivanhempiensa luona.

Suhde on muutoin hyvä, joskus näitä ylilyöntejä vaan tulee. Asiasta on puhuttu.

Pystytään pubhumaan mistä vaan, mies ottaa minut ja toiveeni hyvinkin huomioon. Mua ottaa vaan päähän nämä känniläisen paskapuheet. Lisäksi mies on musta liiankin mustasukkainen. Ne jutut menee multa kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
16/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvien.

Vierailija
17/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on lapsilla on appivanhemmatkin...

Puhu hänen kanssaan asiasta, äläkä meidän kanssa.

Vierailija
18/18 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ees tarviis leikkiä loukkaantunutta ! jätä toi miesystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi